Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
(31-07-2026, 09:11 PM)McLovin Wrote:
(31-07-2026, 09:01 PM)Jonathan Togo Wrote:
(31-07-2026, 08:46 PM)McLovin Wrote: 10 ud af 12 mulige point. Men i stedet for at dvæle ved faktum. Skulle vi så ikke finde hullerne i osten?

Jeg synes det er helt vanvittigt at vi ikke har fået købt en CB endnu, det samme med en højre back efter vi har solgt Flø, Duin allerede ukampdygtig og vi har ikke et alternativ at sætte ind? Er Hemmersam gået i flyvrskjul? Og hvad sker der med LN, Marcussen og Duin? 

Fint med tre point, jeg synes dog vi så mange af de samme børnefejl som i første kamp og vi har stadigvæk svært ved at kontrollere vores kampe.

Forstærkninger. Jo tak. Det er alle vidst enige om.

Men hvad bygger du det andet på?
Alternativet til Duin er vel Faghir? Eller nok nærmere omvendt.

Lasse Nielsen skadet, Markussen syg. Det er helt klart ledelsens skyld!

Kan slet ikke forestille mig hvordan det er at være SÅ negativ. Efter en kamp man vinder overbevisende 2-0 og med chancer til en del flere mål. Og endda uden de formodede forstærkninger der kommer.
Du må vågne op hver morgen og være i et helt specielt humør.

10 point ud af de sidste 12 mulige. Nyd det og smil. Det er nok ikke så slemt som du forestiller dig? Sig det også til dine to negative venner herinde Smile

Jeg kan sagtens rose klubben og holdet og der var helt sikkert positive elementer i dag, som du siger kunne vi skabe chancer og der var nogle gode individuelle præstationer, blandt andet Gundelund. 

Faghir bliver skiftet ud og vi har ingen 9’er som vi kan sætte ind, Camara spiller ude af position, Gundelund spiller ude af position. En skade til Velkov eller Faghir, og vi har ingen rendyrkede CB’s eller 9’ere til rådighed, hvad er der galt med Duin? 

Jeg synes netop startopstillingen i dag understreger at Hemmersam sejler, ift. at rydde op og justere truppen, vi er en skade elller to fra at ende i store udfordringer og det ændrer dagens sejr på ingen måder på, det sagt så er det selvfølgelig positivt at vi vinder.
Reply
(31-07-2026, 09:29 PM)Jonathan Togo Wrote:
(31-07-2026, 09:11 PM)McLovin Wrote:
(31-07-2026, 09:01 PM)Jonathan Togo Wrote: Jeg synes det er helt vanvittigt at vi ikke har fået købt en CB endnu, det samme med en højre back efter vi har solgt Flø, Duin allerede ukampdygtig og vi har ikke et alternativ at sætte ind? Er Hemmersam gået i flyvrskjul? Og hvad sker der med LN, Marcussen og Duin? 

Fint med tre point, jeg synes dog vi så mange af de samme børnefejl som i første kamp og vi har stadigvæk svært ved at kontrollere vores kampe.

Forstærkninger. Jo tak. Det er alle vidst enige om.

Men hvad bygger du det andet på?
Alternativet til Duin er vel Faghir? Eller nok nærmere omvendt.

Lasse Nielsen skadet, Markussen syg. Det er helt klart ledelsens skyld!

Kan slet ikke forestille mig hvordan det er at være SÅ negativ. Efter en kamp man vinder overbevisende 2-0 og med chancer til en del flere mål. Og endda uden de formodede forstærkninger der kommer.
Du må vågne op hver morgen og være i et helt specielt humør.

10 point ud af de sidste 12 mulige. Nyd det og smil. Det er nok ikke så slemt som du forestiller dig? Sig det også til dine to negative venner herinde Smile

Jeg kan sagtens rose klubben og holdet og der var helt sikkert positive elementer i dag, som du siger kunne vi skabe chancer og der var nogle gode individuelle præstationer, blandt andet Gundelund. 

Faghir bliver skiftet ud og vi har ingen 9’er som vi kan sætte ind, Camara spiller ude af position, Gundelund spiller ude af position. En skade til Velkov eller Faghir, og vi har ingen rendyrkede CB’s eller 9’ere til rådighed, hvad er der galt med Duin? 

Jeg synes netop startopstillingen i dag understreger at Hemmersam sejler, ift. at rydde op og justere truppen, vi er en skade elller to fra at ende i store udfordringer og det ændrer dagens sejr på ingen måder på, det sagt så er det selvfølgelig positivt at vi vinder.

Ja der skal justeres i truppen. Har Hemmersam eller klubben meldt andet ud? Det er gået min næse forbi! Jeg mener bestemt at have hørt Hemmersam sige at vi skulle stå stærkere når vinduet lukkede.

Løber det ikke hele August ud også? Altså en måned endnu?

Ang. 9’er. Nej, der var “kun” Faghir. Men hold lige fokus! Før var det et alternativ til Duin du manglede.

Camara gjorde det fremragende på backen! Bismark leverede hæderligt på 9’eren.
Reply
Nogle af jer som har set træningen denne uge, der kan berette om om Lasse Nielsen og Duin? Har de trænet med i ugens løb?
Reply
att Togo: Du har 100% ret i dine forbehold. Ren bekymring og velbegrundet. Allerede nu er vi mere end tyndt besat på flere pladser.
Duin allerede væk. Faghir holder kun 65 min. Desuden har han en evne til at blive skadet (har i hvert fald haft).
Dejligt at Camarakøbet er ved at give pote! Og at han kan bruges langt ude af 'position'!
De mange skader/udskiftninger skabte en del huller, som en bedre modstander ville have udnyttet.

att Miller: Forleden gik Faghir ud af træningen før tid (heldigvis i tide). Kort efter var det Lasse Nielsen, der humpede ud.
Som jeg hører det, har Duin nu problemer med sine achillessener. Ikke godt!
Reply
Spiller Camara ude af position eller er han ved at finde sin position?

Det så spændende ud på backen. Men vi mangler en CB og en VB.
Reply
(31-07-2026, 11:58 AM)McLovin Wrote: Godt kaldt! Det var tydeligvis kun jer der så den komme. (Ironi)

I har ret! Vi skal skifte direktør, sportslig ledelse og træner indtil vi finder nogen har har succes fra dag ét! Ikke noget med kontinuitet og langsigtede strategier! Det er kun noget for FCN og FCM osv osv.

Det er lort!

Det kunne være rart, hvis du rent faktisk læste, det jeg skriver og ikke læser det, du godt kunne tænke dig, at jeg skrev. 

Jeg har intet steds skrevet at det "kun " var os, der "så det". Jeg bemærker bare, at den missilregn af bebrejdelser og karikering af vores betænkeligheder med dig som primus motor herinde virker noget ilde anbragt, når man ser på det faktuelle forløb siden sidste sommer og frem til nu. Hvis ikke du har opdaget det, rykkede vi ud med et brag!
Reply
Jeg tager det du skriver til efterretning. Derfor har jeg genlæst dit opslag igen. 3 gange faktisk, for at være sikker på om der var noget jeg overså eller misforstod.

Min respons er præcis den samme.
Reply
Big Grin 
(31-07-2026, 10:55 PM)McLovin Wrote: Jeg tager det du skriver til efterretning. Derfor har jeg genlæst dit opslag igen. 3 gange faktisk, for at være sikker på om der var noget jeg overså eller misforstod.

Jamen du er jo ikke forpligtet ud over dine evner-så helt ok med mig Wink
Reply
Ang. Duin, så mener jeg, at vi skal prøve at lave en aftale med ham om at få ophævet kontrakten. Han er konstant skadet. Han skal til at lave noget andet end at spille fodbold.
Reply
(31-07-2026, 10:55 PM)McLovin Wrote: Jeg tager det du skriver til efterretning. Derfor har jeg genlæst dit opslag igen. 3 gange faktisk, for at være sikker på om der var noget jeg overså eller misforstod.

Jamen 'kære ven', hvis du ikke forstår, hvad du læser/ser, så hjælper det jo ikke et hak, om du så læste det 10 gange.
Eller fik én til at læse det op. Måske du kender én, som kan forklare dig det læste!?
Du er jo urokkelig - uimodtagelig for forklaringer. "Min respons er præcis den samme," netop: Kontinuitet dit mantra!

Att. Tobias Jacobsen: Du spørger, hvorfor Sander Ravn (teknisk, dygtig) end ikke er på bænken. Han træner pt. ikke med. Er skadet.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 6 Guest(s)