Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HB Køge - VB (0-2)
Hvem har du så centralt med Velkov?

Medmindre du mener de skal spille CB i en 3-back kæde og ikke HB og VB som du skriver. Men jeg tvivler på 3 back kæden, da vi ikke har alternative wing backs dvs ikke har truppen til 3 back kæde i dagens kamp. 

Spændende at se når kampen fløjtes op.
Reply
Kan være jeg husker forkert men mener gundelund
Har vikarieret som midtstopper før.
Så kan selvfølgelig godt stadig være en 4 backs kæde
Hvis du trækker Bach ned som back
Reply
Ja det er spændende om vi spiller med 3 eller 4 i forsvaret. Bach kan jo spille en fin venstre back, og så kan man rykke Sørensen ind, hvis vi vil have 4 dernede. Men jeg kan ikke gennemskue hvilken model vi vælger..

Skidt at LN er skadet igen.

Flø er jo væk, så det er vel Gunde på hb?
Reply
Og Det blev Ifølge TV optakten en 4 back kæde med

CS - Velkov - Gunde - Camara

(Som spået)
Reply
Interessant.. camara på back, det er jeg spændt på.
Reply
Ikke prangende første halvleg, men en fin scoring af Duelund at gå i kabinen med...
Reply
Flot assist af Wahid efter en halvleg der startede fint, men efter 10-15 minutters spil endte vi med at spille under niveau i resten af kampen.
Reply
Lyspunkterne er imo at Faghir fremstår i form og motiveret, Duelund med mange fine ting, og Camara spiller en ok reservetjans som back.

Køge er et ringe fodboldhold. Men fint af Camara. Fra back til Bach.
Reply
Solid og professionel indsats.
Reply
Køge er imo nedrykningskandidat. Kæft de er ringe. Ingen dynamik, ingen idéer. Ingen fysik. Der er milelangt fra superligaen til det vi så fra Køge i dag. Så med dét in mente, så er det en sejr på en billig baggrund.

Men vi skal også glæde os over egne evner og profiler. Efter min mening var Camara helt klart vores MOM. Fint teknisk, fine vendinger med bolden, gode tacklinger, flotte løb og afleveringer offensivt. Og så kæmper han. Løber som besat. Virker som om han VIL det. Det kan jeg godt lide.

Faghir synes at være på rette vej, efter et meeeeget langt tilløb. Kan han mon komme det sidste stykke vej tilbage?

Ellers groft sagt ok og godkendt det meste af vejen rundt. Så på trods af en billig baggrund, absolut godkendt. Tak til spillerne som viste noget vilje.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)