Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
Godt kaldt! Det var tydeligvis kun jer der så den komme. (Ironi)

I har ret! Vi skal skifte direktør, sportslig ledelse og træner indtil vi finder nogen har har succes fra dag ét! Ikke noget med kontinuitet og langsigtede strategier! Det er kun noget for FCN og FCM osv osv.

Det er lort!
Reply
Kontinuitet - et andet ord for at lade stå til!?
Reply
(31-07-2026, 12:35 PM)VB-stralis Wrote: Kontinuitet - et andet ord for at lade stå til!?

Prøv og Google det.
Reply
(31-07-2026, 11:58 AM)McLovin Wrote: Godt kaldt! Det var tydeligvis kun jer der så den komme. (Ironi)

I har ret! Vi skal skifte direktør, sportslig ledelse og træner indtil vi finder nogen har har succes fra dag ét! Ikke noget med kontinuitet og langsigtede strategier! Det er kun noget for FCN og FCM osv osv.

Det er lort!

I mine øjne er der flere herinde som debatterer på et fint niveau, med saglige betragtninger omkring hvad der skal forbedres i klubben. En del af denne kritik peger selvfølgelig på Tønder, Hemmersam og CN, jeg synes dog ikke at der er mange ubegrundede påstande eller hårde angreb på enkeltpersoner. 

Jeg mener selv at Hemmersam har skabt en trup som mangler balance og som ikke passer til CNs og klubbens nye spilfilosofi, der synes jeg er problematisk. 

Jeg er mere af den holdning at der mangler saglige argumenter for hvorfor at vi er på rette vej, lad os starte der, så vil debattens niveau blive højnet og nej det er ikke noget godt argument at sige at vi ikke har tabt de sidste tre kampe (omend det er rigtigt). 

Lad os få skabt nogle gode debatter, som et forum er til for og forsøg at bær over med, hvis visse få individer er lidt for ensporede. 

God kamp i aften!

(31-07-2026, 12:48 PM)Jonathan Togo Wrote:
(31-07-2026, 11:58 AM)McLovin Wrote: Godt kaldt! Det var tydeligvis kun jer der så den komme. (Ironi)

Det er lort!

I mine øjne er der flere herinde som debatterer på et fint niveau, med saglige betragtninger omkring hvad der skal forbedres i klubben. En del af denne kritik peger selvfølgelig på Tønder, Hemmersam og CN, jeg synes dog ikke at der er mange ubegrundede påstande eller hårde angreb på enkeltpersoner. 

Jeg mener selv at Hemmersam har skabt en trup som mangler balance og som ikke passer til CNs og klubbens nye spilfilosofi, der synes jeg er problematisk. 

Jeg er mere af den holdning at der mangler saglige argumenter for hvorfor at vi er på rette vej, lad os starte der, så vil debattens niveau blive højnet og nej det er ikke noget godt argument at sige at vi ikke har tabt de sidste tre kampe (omend det er rigtigt). 

Lad os få skabt nogle gode debatter, som et forum er til for og forsøg at bær over med, hvis visse få individer er lidt for ensporede. 

God kamp i aften!
Reply
Til Stralis: Det eneste jeg kan huske fra kampprogrammet er, at Tønder - med store bogstaver! - skrev, at vi SKAL sælge spillere, før nye kan komme ind. Jeg kan ikke huske, om han kom ind på de ting, du nævner.
Reply
Nogle hurtige ting jeg mener der viser vi er på rette vej

1. Akademiet bedre end nogensinde før. (Se licensrangering)
2. Flere kontrakter til de unge akademi spiller for at sikre de bliver 
3. Salg af Flø - Venter salg på GG og Vekic. Penge der kan give økonomi til fremtidig drift
4. Langt flere spillere som er salgsbare end før. (Bach, Bismarck, Tabatadze, Camara, Gitz, Max Jensen, Lille GG, og Faghir hvis han kommer i omdrejninger) 

Hvad der mangler, er at førsteholdet kan spille bedre og mere stabilt fodbold. Det vil betyde bedre resultater på banen og forhåbenligt stabilitet i Superligaen. Samtidig vil det betyde vores spillere pris vil blive øget
Reply
(31-07-2026, 01:11 PM)Niller Wrote: Nogle hurtige ting jeg mener der viser vi er på rette vej

1. Akademiet bedre end nogensinde før. (Se licensrangering)
2. Flere kontrakter til de unge akademi spiller for at sikre de bliver 
3. Salg af Flø - Venter salg på GG og Vekic. Penge der kan give økonomi til fremtidig drift
4. Langt flere spillere som er salgsbare end før. (Bach, Bismarck, Tabatadze, Camara, Gitz, Max Jensen, Lille GG, og Faghir hvis han kommer i omdrejninger) 

Hvad der mangler, er at førsteholdet kan spille bedre og mere stabilt fodbold. Det vil betyde bedre resultater på banen og forhåbenligt stabilitet i Superligaen. Samtidig vil det betyde vores spillere pris vil blive øget

Meget enig i dine punkter ovenfor. Jeg tænker dog mest ift. udviklingen af 1. holdet, men ledelsen skal dog uden tvivl have ros for det ovenstående. 

Jeg synes helt konkret at Hemmersam har lavet et hav af fejl-signings og jeg frygter at vi kommer i problemer økonomisk hvis vi ikke hurtigt kommer tilbage til Superligaen.
Reply
10 ud af 12 mulige point. Men i stedet for at dvæle ved faktum. Skulle vi så ikke finde hullerne i osten?
Reply
(31-07-2026, 08:46 PM)McLovin Wrote: 10 ud af 12 mulige point. Men i stedet for at dvæle ved faktum. Skulle vi så ikke finde hullerne i osten?

Jeg synes det er helt vanvittigt at vi ikke har fået købt en CB endnu, det samme med en højre back efter vi har solgt Flø, Duin allerede ukampdygtig og vi har ikke et alternativ at sætte ind? Er Hemmersam gået i flyvrskjul? Og hvad sker der med LN, Marcussen og Duin? 

Fint med tre point, jeg synes dog vi så mange af de samme børnefejl som i første kamp og vi har stadigvæk svært ved at kontrollere vores kampe.
Reply
(31-07-2026, 09:01 PM)Jonathan Togo Wrote:
(31-07-2026, 08:46 PM)McLovin Wrote: 10 ud af 12 mulige point. Men i stedet for at dvæle ved faktum. Skulle vi så ikke finde hullerne i osten?

Jeg synes det er helt vanvittigt at vi ikke har fået købt en CB endnu, det samme med en højre back efter vi har solgt Flø, Duin allerede ukampdygtig og vi har ikke et alternativ at sætte ind? Er Hemmersam gået i flyvrskjul? Og hvad sker der med LN, Marcussen og Duin? 

Fint med tre point, jeg synes dog vi så mange af de samme børnefejl som i første kamp og vi har stadigvæk svært ved at kontrollere vores kampe.

Forstærkninger. Jo tak. Det er alle vidst enige om.

Men hvad bygger du det andet på?
Alternativet til Duin er vel Faghir? Eller nok nærmere omvendt.

Lasse Nielsen skadet, Markussen syg. Det er helt klart ledelsens skyld!

Kan slet ikke forestille mig hvordan det er at være SÅ negativ. Efter en kamp man vinder overbevisende 2-0 og med chancer til en del flere mål. Og endda uden de formodede forstærkninger der kommer.
Du må vågne op hver morgen og være i et helt specielt humør.

10 point ud af de sidste 12 mulige. Nyd det og smil. Det er nok ikke så slemt som du forestiller dig? Sig det også til dine to negative venner herinde Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 5 Guest(s)