Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
(27-07-2026, 06:05 PM)VB-stralis Wrote: Der er jo ikke nogen reserveholdsturnering. Om det var med reserverne, eller U19 eller en blanding véd jeg ikke.
Var ikke deroppe, gengav blot hvad jeg havde hørt. Konklusionen var: Hjulsager var ikke udtaget til A-holdet/bænken,
og var ikke skadet, eftersom han spillede med de næstbedste. En del U19 spillere er jo også i A-truppen.
De overlapper. Det troede jeg var almen viden. Jeg ved heller ikke, om der var 40, 50, 60 eller 70% U-spillere.
Det kan man selv undersøge og regne på. (Utroligt så populært ordet 'lyve' er blevet i dette forum. Hmmm ....)

Nu kommer du jo ind på ting jeg ikke er uenig med dig. Jeg er godt klar over U19 og førsteholdet overlapper på nogle punkter. Det har jeg aldrig modsagt.

Det står her at det var en reserveholdskamp.
https://vejle-boldklub.dk/vb-s-reserver-...-hsv-hold/

Ordet lyve kom ud fra jeg havde rettet din påstand en gang om at det var en U19 kamp, men du fortsat bruge dit argument, om at det var en U19 kamp, efter du var blevet gjort opmærksom på det ikke var det. Nu når du selv skriver man kan undersøge, så er det passende også at undersøge om sine egne påstande egentlig passer, især når det er så relativt nemt at finde ud af
Reply
Enig i, at det er ufint, at beskylde nogen for at lyve. At lyve betyder, at man med vilje skriver noget, som man godt selv ved ikke er rigtigt.

Der er meget stor forskel på at skrive noget, der er urigtigt og så at lyve.
Reply
(27-07-2026, 06:23 PM)Victor Wrote: Enig i, at det er ufint, at beskylde nogen for at lyve. At lyve betyder, at man med vilje skriver noget, som man godt selv ved ikke er rigtigt.

Der er meget stor forskel på at skrive noget, der er urigtigt og så at lyve.

Det er selvfølgelig fair at have den holdning. Lyve kan også sagtens have været for hårdt og forkert ord at bruge. Det beklager jeg overfor Stralis

Jeg vil dog stadig mene man også har et ansvar lige at undersøge om det man skriver er rigtigt
Reply
Modtaget - men havde altså hørt U19, og véd godt at reserverne spiller der, eftersom vi (mig bekendt!!!) ikke deltager i nogen reserveholdsturnering. Steen Thychosen udtalte for nogle måneder siden, at vi - på linie med de fleste andre superligahold - ikke deltager i reserveholdsturneringen. Hvilket viste sig at være forkert, VB var den eneste klub, der ikke deltog. TROR JEG NOK! - Måske jeg husker forkert! Så går jeg med både livrem og seler!
Reply
Ang. Hjulsager, er det meget mystisk, at han spillede næsten hele kampen i reserveholdets 5-1 sejr over HSV-2, men ikke var udtaget til kampen i fredags. Tænker, at han har været en smule skadet, men frisk to dage efter. At han skulle være sat af 1.holdet, har jeg svært ved at tro.
Reply
To dag efter var AH næppe frisk. Men forhåbentlig fhv træt efter reservernes/u-spillernes kamp vs. HSV.

Kampen mod AB blev spillet fredag aften - mod HSV lørdag omkr. middag!
Har ikke tjekket, så med risiko for at 'lyve'/løbe med halv vind:
AH har mig bekendt ikke spillet med i træningskampene (i hvert fald ikke i mange af dem).
Reply
Ok. Troede, de spillede i søndags. Min fejl.

Ved ikke, hvor hunden ligget begravet. Men måske skal han sælges og spiller så mod tyskerne for at komme lidt i kampform.
Reply
Hjulsager er ellers dygtig. Men måske gider han ikke første division.
Reply
(20-07-2026, 03:51 PM)Vindueknækkeren Wrote:
(20-07-2026, 09:26 AM)Jonathan Togo Wrote:
(20-07-2026, 07:26 AM)Hannibal Wrote: Jeg skriver ingen steder at jeg ved,der er blevet snydt.
Men det lugter lidt af prut,det de har gang i.

Enig! Reglerne er selvfølgelig lavet for at de skal følges og derfor går det selvfølgelig ikke at man bare omgår det ved at lave en fiktiv købs- og salgspris. DBU bør give dem en advarsel og indskærpe at de ikke må bruge denne praksis som lugter langt væk af noget vi selv kunne finde på under det gamle ejerskab. 

Og det har intet som helst at gøre med at være dygtig, det handler direkte om omgåelse af regler, og det burde FCF holde sig for gode til.

Det er lovligt, fordi et permanent salg ikke tæller som en leje. Spilleren bliver Fredericia-spiller, og et senere tilbagekøb er en ny transfer.

Kan nu læse at fans af andre klubber,kommentere endnu en leje aftale mellem
FCM og Fredericia.på bold er der simpelthen opstået et nyt begreb der beskriver
Leje aftaler mellem de 2.
Det bliver nu kaldt en Etim-handel.
Så det er ihvertfald ikke kun her der er folk der synes at
Det virker lidt skummelt.
Reply
Talte i dag med Hjulsager. Han er totalt fit for fight! Håber, vi vil bruge ham på fredag:
En Hjulsager, der er fit og indstillet på at præstere, er jo klokkeklart en gevinst! Vanvittigt at holde ham fra fadet!

Beklager - skrev i går, at der skulle sælges for et vist antal € - tallet var en tanketorsk: Der skulle stå 4 Mio. € ('kun' det!)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)