Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
11 mio for Flø... ?
Jeg kan ikke blive enig med mig selv.
Er det en god pris for en klub som vores i den næstbedste række, eller er det for lidt for en spiller med Flø's potentiale og med tre år tilbage på kontrakten..?
Reply
Jeg synes det er en succeshistorie. OK pris, godt for Flø, for klubben og for vores image blandt andre unge talenter. Men han vil da blive savnet rent sportsligt.
Reply
Jeg mener, det er en god pris for en forsvarsspiller i en nedrykkerklub.

Tillykke til Flø!

Men har vi virkelig fået 11 mio. for ham? Skulle de så ikke have skrevet, at det var  et stort salg, der ville bidrage positivt til årsregnskabet? Noget i den retning plejer de at skrive.
Reply
Hvis GG og Vekic allerede var solgt så tror jeg ikke vi havde sendt ham afsted. Jeg tror ikke han får særligt meget i løn og han ville nok minimum være det samme eller mere værd om et år og af den grund synes jeg vi skulle have beholdt ham, men igen riget fattes midler. Vi må dog håbe at Henmersam har nogle signings klar, så vi ikke er ude i noget panik-agtigt.
Reply
Jeg havde også hellere set vi havde solgt GG for det dobbelte
For at lukke et økonomisk hul.
Og ventet et års tid med flø,så han kunne sælges for det dobbelte.
Alt det ved vi ikke noget om det er bare mine egne tanker.
Med hensyn til Hemmersham.så tror jeg det er vore ejeres
Meget store krav om at hans job det er at få lavet nogle salg.
Reply
VBs nuværende ledelse og ejere i en nøddeskal. Amatører i alt hvad de foretager sig efterhånden.

Skandaløse beslutninger der tages forbi klubben som altid ikke kan sætte en fornuftig økonomi sammen.

Klubbens største talent og potentiel landsholdsspiller sælger man for 11 mill. Skandaløs ringe pris. FCN havde fået så meget mere.

VB har sportsligt ikke rykket sig en meter siden det nye ejerskab, og det viser sig efterhånden at de egenligt nok ikke er villige til at skyde likviditet ind i klubben, så vi kan bygge op og komme videre sportsligt.
FORZA VB 4EVER - TØNDER RAUS - NØRGAARD RAUS
Reply
(25-07-2026, 04:46 PM)Duffy_DK Wrote: VBs nuværende ledelse og ejere i en nøddeskal. Amatører i alt hvad de foretager sig efterhånden.

Skandaløse beslutninger der tages forbi klubben som altid ikke kan sætte en fornuftig økonomi sammen.

Klubbens største talent og potentiel landsholdsspiller sælger man for 11 mill. Skandaløs ringe pris. FCN havde fået så meget mere.

VB har sportsligt ikke rykket sig en meter siden det nye ejerskab, og det viser sig efterhånden at de egenligt nok ikke er villige til at skyde likviditet ind i klubben, så vi kan bygge op og komme videre sportsligt.

Jeg er også frustreret,og pisse træt af forløbet
Med vores nye ejerskab.
Men vi er på lokale hænder igen,med folk som holder en
Økonomisk hånd under klubben.
Jeg er ved langt om længe at erkende, jeg måske havde helt
Andre forventninger.end vi på noget tidspunkt var blevet lovet.
Ja ja vi skuile være et superligahold top sekshold.
Jeg havde nok regnet med raketfart.Det er jeg aldrig blevet lovet.
Jeg regnede med at vore spillerbudgetter skulle til at være ligesom
AGF eller OB.
Problemet for mig selv efter stor erkendelse,er vi virker til spillemæssigt at være
Gået helt i stå.hele sidste sæson og den nye her med opstarten.
Så PLEASE giv os nu noget så vi kan blive ved med at bevare troen.
Reply
Nå, VAF skriver 12 mio.

Ang. at vente med at sælge, handler det også om den gamle historie om en fugl i hånden og ti på taget...Han kan let være skadet om et år og til den tid så nul kr. værd. Det skal man også tage i betragtning.

Ang. at sammenligne med FCN er det hen I vejret. De er en superligaklub, som er en fast del af den bedste række. Vi er et elevatorhold, der igen er nede.

Spørgsmål: Hvor mange hold i Nordic Bet ligaen sælger spillere for mere end 12 mio.?

NB: Ang. skader, er der så nogen, der ved, hvor stor risikoen er for at blive skadet i løbet af en sæson? 10%, 20%?
Reply
(25-07-2026, 04:46 PM)Duffy_DK Wrote: VBs nuværende ledelse og ejere i en nøddeskal. Amatører i alt hvad de foretager sig efterhånden.

Det er imponerende, hvor skråsikker man kan være uden at kende hverken buddene, kontrakten, bonusserne, videresalgsklausulen eller spillerens egne ønsker.

At skrive, at FC Nordsjælland “havde fået meget mere”, er ikke et argument. Det er ren fantasi. FCN har en anden position på markedet, en anden historik med talentsalg og ofte bedre mulighed for at holde på spillerne. VB kan ikke bare kopiere deres prisskilt.

En spiller er desuden kun det værd, en klub konkret vil betale. Ikke det beløb en frustreret fan finder på bagefter. Hvis der ikke lå højere bud på bordet, kan man ikke bare erklære, at 11 millioner er en skandaløs pris.

Påstanden om, at ejerne ikke vil investere, er også temmelig tynd. At de ikke hælder penge ukritisk i klubben, betyder ikke nødvendigvis, at de er ligeglade. Det kan lige så godt betyde, at de forsøger at undgå endnu en økonomisk rodebutik. Flere penge er ikke automatisk lig med bedre ledelse eller sportslig succes.

Man må gerne kritisere ledelsen og være utilfreds med den sportslige udvikling. Men når hele analysen består af “amatører”, “skandale” og “FCN havde fået mere”, er det mest af alt følelser forklædt som fakta.
Reply
Det var da utroligt, Vinduesknækker, så seriøst et indlæg du pludselig kommer med. Helt enig!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)