Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VB - AB (2-2)
Jeps - " vi skal blive skarpere i felterne ". Spørgsmålet er om vi kan dét med de eksisterende spillere. Og hvad der sker når der kommer skader hos centerforsvar og angreb.
Reply
Vi skal da forvente en sejr,alt andet vil da være en skuffelse.
Vi er et superligahold godt nok et nedrykket et.
Der møder en oprykker på hjemmebane.
Ja der er pres på fra starten,kravet er oprykning igen.
Reply
(22-07-2026, 06:53 AM)VB-stralis Wrote: Glem ikke, at AB kommer med en stribe sejre i benene. VB har ikke vundet i 2026 (bortset fra de to kosmetiske sejre, da alt var afgjort)!
Det psykiske spiller som bekendt utroligt meget i fodbold. Det har vi også set ved det netop overståede WM.
Folk kan tude os (sig selv) ørerne fulde om, at resultaterne er ligegyldige i træningskampe. Det er bare ikke korrekt:
Det havde været vanvittigt sundt for holdet, om de havde været i stand til at besejre EfB, RFC, Hille, HIF. I kampreferatet skrev klubben,
at VB ikke rigtigt kom ud efter pausen. Hvorfor? Mit gæt er, at VB prøvede at fedte sig til en sejr, i det mindste i den allersidste kamp.
Ikke én sejr imod hold, som vi mer' eller mindre burde kunne klare. Og endnu værre: Ikke ét mål fra hverken Duin el Faghir. End ikke tæt på!
De andre må også gerne score, udtalte Hemmersam inden foråret. Sandt nok. Det gør DE bare også for sjældent.
Forsvaret ser i det mindste (nogenlunde) stabilt ud. Omend det også forærer direktører væk i kampene. Og mangler substitutter.
Alt dette ikke skrevet i had til klubben. Derimod bekymring. Vi har hentet for lidt (mindst to)!

Vanvittigt vigtigt at komme godt fra land. Alt andet end nederlag fiasko. Hvilket kan være med til at lægge endnu større pres på spillerne.
Tæt på årets hidtil vigtigste kamp!

Vanvittigt vigtigt at komme godt fra land. Alt andet end nederlag fiasko Cool . Hvilket kan være med til at lægge endnu større pres på spillerne.
Tæt på årets hidtil vigtigste kamp!
Rart at du selv fjerner lidt af presset Big Grin
Reply
Jeg må indrømme at jeg er meget spændt.
I vinters,vinter transfer vinduet.hvor man ikke
Rigtig hentede noget nyt ind til angrebet.
Der troede jeg virkelig vi havde det der skulle
Til.jeg sagde det endda til alle jeg snakkede VB med.
Jeg følte mig sikker på at enten faghir eller duin
Nok skulle komme i gang og redde os.
Nok også der for at jeg var skuffet som aldrig før.
For jeg troede da på at dem som styrede klubben
De modsat mange andre havde set at vi havde de
Angribere der var nødvendigt for at overleve.
Nu står vi over for en ny sæson.
Den her gang håber jeg virkelig de ser noget i vores
Angribere som alle vi andre ikke har set.
Forza Vejle kom så faghir og eller duin.
Reply
Ro på. Sidste sæson startede vi også fantastisk med en scoring dybt inde i oversiden mod Randers til slutresultatet 1-1. Kort efter den fantastiske sejr over OB.

Den start førte ikke til en længere stime af gode resultater.

Kampen på fredag er en kamp ud af 32. Lad os se.
Reply
Forventningen må og skal naturligvis være en klar sejr mod oprykkerne fra AB. Alt andet må betegnes som skuffende.

Men, det er også skuffende at vi ikke har forstærket os i centralt forsvar, venstre back og 9'er. Så i min optik er det i høj grad et spørgsmål om hvordan vi klarer os på de positioner. Generalprøverne har været ringe, så vi kan håbe på en god premiere.
Reply
Vejle har altid haft besvær med oprykkerne i 1. division - helt tilbage til gammel tid: Kolding, Kastrup, Herfølge, Hillerød ja you name it! Så kampen mod AB kan næsten kun give anledning til panderynker. Måske endda kunne det blive så nedrigt, at den tidligere VB´er Lykkebak scorer mod os. Har absolut ikke høje forventninger til VB i denne kamp og i det hele tager ser det svært ud fremadrettet.
Reply
Glæder mig til at se kamp truppen til kampen.
Bliver vel en lille indikation på om der er nogle salg lige
Op over.
Med mindre nogle af vores profiler er skadet naturligvis.
Reply
I aften kl 18 starter VB på sin Oprejsning af Asken som Fugl Phoinix.

Men allerede kl 15 går det løs på Søndertorv i Vejle:
Sammen med Vejle Kommune og City Vejle inviterer Vejle Boldklub alle VB’ere til fanmarch forud for sæsonens første hjemmekamp mod AB.
Opvarmning på Søndertorv fra klokken 15 med musik og konkurrencer. Fælles afgang mod stadion klokken 16.
Royal Fan Universe på Vejle Stadion, åbner fredag halvanden time før kampstart: 16.30. Her vil det være muligt at købe mad og drikke fra kioskerne.
Happy hour på øl & sodavand indtil kl 17.30.

Lars Arne Møller skrev i går et ret positivt indlæg som optakt til sæson'en. I guder, hvor håber jeg, han får ret.
Omend stadig skeptisk efter flere skuffende træningskampe: 4 x uafgjort, endnu ikke gang i angriberne, foræringer fra forsvarerne.
Forstærkningerne lader vente på sig. Men mon ikke en stærk og bred VB-trup kan klare oprykkerne? Trods alt ...

Møller slutter sit indlæg således: - "Ikke i tvivl om, at det indimellem må frustrere Hemmersam, at fansene har svært ved at acceptere,
at det er et langt og sejt træk. Tålmodighed er sjældent en dyd i fodbold – hverken hos fans, ledelse eller medier.
Derfor håber jeg, at Hemmersam bliver tydeligere i sin kommunikation om den rejse, klubben er på. Det vil skabe mere ro.
Samtidig kan man med fordel komme folk som mig og andre i forkøbet, så vi ikke selv begynder at drage konklusioner,
når der sikkert ligger en gennemtænkt plan bag beslutningerne.

- Desværre har træningskampene ikke givet håb om, at vi kan dominere og “lukke” kampene, men nu er der points på spil,
og kun 3 stk tæller mod AB, som modsat VB kommer med en masse sejre og selvtillid. Dog skal der være forskel på en ned- og oprykker.

- Jeg glæder mig til en sæson med VB i toppen fra første til sidste spillerunde. Som gør, at vi næste sommer står endnu stærkere rustet.
Det kræver hårdt arbejde, ydmyghed, respekt for den svære opgave, der venter på stadions, ikke bygget til Superliga-fodbold.

VB hører hjemme i landets bedste række. - Viva Vejle!"
Reply
Vi vinder 3-0 i aften!!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)