Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
Junker havde været oplagt. Også fordi han mig bekendt skal bo i Vejle. Men vores status som "ex-Superligaklub" er ikke en fordel.
Reply
(20-07-2026, 09:49 AM)VB-stralis Wrote: Kasper Junker vender nu hjem og skriver ifølge bold.dk kontrakt med Randers FC!
Junker er angriber, er vejlenser og havde længe ytret ønske om at komme helt hjem og spille for VB.

Heldigvis er vi så godt dækket ind på netop de pladser, at vi ikke har brug for ham, der så gerne vil spille i VB!
(ironi forekommer!) - Man fatter efterhånden nada! Vi tror (og ikke mindst håber) på, at Duin og Faghir vil sprudle.
Tilsammen har de i opstarten scoret 0 mål. NUL! - Er intet kommet frem til. Spillede mod HIF hhv 63 og 27 minutter!
Om 5 dage går det løs!
Kasper Junker har i 2026 fået spilletid i 3 kampe for et thailandsk hold, sammenlagt under 90 minutter.
Uden at score.
I 2025 fik han spilletid i 19 kampe for et japansk hold scorede hele 2 mål.

Det lyder som en angriber vi allerede har rigeligt af.
Reply
Når man læser i kampprogrammet så er det tydeligt at se på Henrik Tønders udtalelser at der skal noget ud, før der kan komme noget ind. Vores drift og kommende indkøb er med andre ord afhængig af at vi får nogle penge i kassen for Gammegaard og Vekic, måske endda også Flø, som i mine øjne er de tre mest oplagte. Det har jeg egentlig fuld forståelse for og det er jo også en del af at sætte “tæring efter næring”.

Den del jeg dog ikke kan lide er dog at vi helt åbenlyst mangler en midtstopper, her kan jeg ikke lide at vi skal opføre os som en fattig klub. Med det rigtige ejerskab og den rigtige ledelse burde man have tiltro til at de ovennævnte salg ender det rigtige sted og så med man i en mellemliggende periode acceptere at man bruger nogle penge som man i dag princippet ikke har. Det er ultravigtigt at vi får en god start på 1. Division, så vores spillere stiger i værdi og vi kan sælge dem dyrt, det værste er hvis vi virker desperate og som om vi har kniven for struben, de vil de købende klubber kunne fornemme.

Så nu er det tid til at vi viser lidt storklubsmentalitet og langsigtet planlægning. Lad os hurtigt få købt den CB og lad os sende AB hjem med en ordentlig lussing i aften hvor Christian Gammelgaard scorer et par mål så vi kan få ham skudt godt afsted.
Reply
Jeg har mine anelser om, at GG og Hjulsager er på vej væk (fortæller ikke hvorfra, og dette er ikke sikkert, McLovin). Et rygte (googl' evt ordet 'rygte')!
Hvilket jeg også kan leve med. Flø derimod, tror og håber jeg dog på, bliver hos os. Må også være 'tiger' (læs: vildt dyr)!

At klubben ikke forstærker sig i midterforsvaret undrer. Mod RFC var vi komfortabelt foran - formøblet på få minutter, da reserverne kom ind.
Forsvaret gik i Esbjerg på samme måde i opløsning, da reserverne kom ind.

Kom nu VB, forstærk. I bageste & forreste geled. - Kom nu VB. På hele banen. - Kom nu VB-Fans! På eget stadion!
Reply
(24-07-2026, 01:22 PM)VB-stralis Wrote: Jeg har mine anelser om, at GG og Hjulsager er på vej væk (fortæller ikke hvorfra, og dette er ikke sikkert, McLovin). Et rygte (googl' evt ordet 'rygte')!
Hvilket jeg også kan leve med. Flø derimod, tror og håber jeg dog på, bliver hos os. Må også være 'tiger' (læs: vildt dyr)!

At klubben ikke forstærker sig i midterforsvaret undrer. Mod RFC var vi komfortabelt foran - formøblet på få minutter, da reserverne kom ind.
Forsvaret gik i Esbjerg på samme måde i opløsning, da reserverne kom ind.

Kom nu VB, forstærk. I bageste & forreste geled. - Kom nu VB. På hele banen. - Kom nu VB-Fans! På eget stadion!

Javel!
Reply
Lasse Flø er tæt på salg til Westerlo i Belgien ifølge tipsbladet https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-divisi...lasse-floe
Reply
Et røverkøb hvis bolds oplysninger er rigtig 11 mill.
Han er et kæmpe talent god teknik god fysik.
Troede han var meget mere værd.
Reply
Dagens kamp viste at der er kæmpe behov for nye spillere. Holdet blev voldsom meget dårligere da vi skiftede ind. Spillere som GG, Faghir, Vestergaard var decideret ringe
Reply
GG virkede uoplagt og lavede mange fejl. Faghir var mindst lige så god som Jelle Duin, men kunne ikke bruges som opspilsstation og kunne heller ikke true dybt, jeg tror begge kan blive okay, men de ligner for meget hinanden. Mike Vestergaard var i mine øjne lige så god som Gundelund, men hverken Hetemi, Gundelund, Vestergaard eller Duelund fungerer som 8’er, der samme var tilfældet sidste år, midtbanen mangler balance. Det samme med vores bagkæde som i mine øjne er alt for langsom.

Jeg synes bænken var fin i dag, men Hemmersam virker pt. ikke til at kunne skabe en trup som passer til den træner som han har hentet. Vi bliver nødt til at være tålmodige, men jeg er pt. Virkeligt ikke imponeret over Hemmersams formåen, samtidig må man dog også forvente at CN er bedre taktisk til at ændre kampe, han havde alle muligheder i dag og han har haft mange muligheder i foråret.

Vi mangler pt. en CB, en 8’er, en back med fart og en 9’er med andre spidskompetencer end vores nuværende. Lad os hurtigst muligt få opryddet og tilpasset truppen.
Reply
Salget af Flø er bekræftet nu af VB. Ryger til Westerlo. God liga at skifte til. Belgisk fodbold er stærkt og mange danskere er kommet dertil og har fået succes og røget videre til større adresser. Ønsker ham held og lykke og jeg vil følge med så godt jeg kan.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)