Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Træningskampe sommer 2026
(11-07-2026, 03:29 PM)OAOA Wrote:
(11-07-2026, 03:22 PM)colazero Wrote: Kan se vi stadig ikke kan vinde kampe med Claus Nørgaard som træner. Ok, jeg har ikke set kampen så skal nok lade kritikken være. 1-1 mod Hillerød. 0-1 ved pausen. VB brændte straffespark i første halvleg. Det er alt jeg ved.

Vandt vi ikke 2-1?

Det kan da godt være :-). Min app siger bare 1-1. Jeg beklager selvfølgelig hvis det er forkert.
Reply
(11-07-2026, 03:32 PM)colazero Wrote:
(11-07-2026, 03:29 PM)OAOA Wrote:
(11-07-2026, 03:22 PM)colazero Wrote: Kan se vi stadig ikke kan vinde kampe med Claus Nørgaard som træner. Ok, jeg har ikke set kampen så skal nok lade kritikken være. 1-1 mod Hillerød. 0-1 ved pausen. VB brændte straffespark i første halvleg. Det er alt jeg ved.

Vandt vi ikke 2-1?

Det kan da godt være :-). Min app siger bare 1-1. Jeg beklager selvfølgelig hvis det er forkert.
Det gør min også, kan jeg se. Men VB skriver 2-1 på Facebook.
Reply
Nogen der ved hvorfor Duelund ikke spillede?
Reply
Vi var bagud 0-1 ved pausen - en alt for kort tilbagelægning fra Lasse Nielsen - og en klart hurtigere Hillerød-spiller løb fra ham,
snuppede bolden og kunne let udplacere målmand Larsen. Ren foræring!
GG sparkede et ringe straffe, og Hillerød havde flere chancer i en ikke ret god VB-halvleg.

Anden halvleg blev ikke meget bedre, vi fik dog udlignet ved Bach, og 1-1 blev kampens resultat. Lidet flatterende kamp for VB.

De efterfølgende 30 minutter var mere eller mindre en reserveholdskamp. Spillet blev som forventet ikke bedre,
men vi scorede i kampens absolut sidste sekund. På dén måde blev det med lidt god vilje 2-1. Ikke fortjent.

Men den reelle kamp sluttede altså 1-1. Sejre er altså ikke noget, vi gør meget i i disse måneder!
Forsvaret havde adskillige huller, og angrebet hang bestemt ikke ret godt sammen. Skuffende kamp.
Faghir spillede en del af 2. halvleg med A-holdet og fik alle 30 minutter med reserverne. Uden at gøre meget væsen af sig.
Reply
Efterhånden klassisk VB propaganda :-). Sidste år spillede vi en træningskamp mod Fredericia hvor den ordinære kamp endte 3-1 til VB og de efterfølgende 30 minutter blev 3-3 (samlet). Der blev det meldt ud at vi havde vundet 3-1. Denne gang lige omvendt. Jo jo, historierne skal jo helst vinkles med de positive farver.
Reply
Er der nogle som ved hvorfor Hjulsager ikke bruges og spiller her i opstarten ?
Reply
(12-07-2026, 10:26 AM)Suppen Wrote: Er der nogle som ved hvorfor Hjulsager ikke bruges og spiller her i opstarten ?

Kan man svare på et spørgsmål, der samtidig er en falsk påstand?

Han spillede mod efb
Reply
Da ret let: Man kunne skrive, "han fik dog nogle få minutter i Esbjerg." - Derpå kunne man, hvis man véd det, svare på, hvorfor han ellers ikke bruges!?
Jeg (og en del andre, véd jeg) undres ligeledes ....
Reply
(12-07-2026, 11:24 AM)VB-stralis Wrote: Da ret let: Man kunne skrive, "han fik nogle få minutter i Esbjerg." - Derpå kunne man evn svare på, hvorfor han ellers ikke bruges!?
Jeg (og en del andre, véd jeg) undres ligeledes.

Godt du kom til hjælp så. Hvordan går det med den sikre transfer der kom her den anden søndag?

Er det meldt ud endnu? Eller var det en lille løgnhistorie du har fundet på?
Reply
(12-07-2026, 11:28 AM)McLovin Wrote:
(12-07-2026, 11:24 AM)VB-stralis Wrote: Da ret let: Man kunne skrive, "han fik nogle få minutter i Esbjerg." - Derpå kunne man evn svare på, hvorfor han ellers ikke bruges!?
Jeg (og en del andre, véd jeg) undres ligeledes.

Godt du kom til hjælp så. Hvordan går det med den sikre transfer der kom her den anden søndag?

Er det meldt ud endnu? Eller var det en lille løgnhistorie du har fundet på?
Hvis du fulgte med, ville du vide, at jeg andetsteds har skrevet og forklaret, hvorfor jeg skrev det. God fornøjelse.
Du synes måske selv, at dit svar

Hvis du fulgte med, ville du vide, at jeg andetsteds har skrevet og forklaret om mit 'ret sikre' rygte. Behøver jeg vel ikke skrive igen!?
Synes du i grunden selv, at dit svar til Suppen var 'fint'? I mine øjne ret arrogant. Men sådan er vi jo (heldigvis) så forskellige.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)