Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Træningskampe sommer 2026
(27-06-2026, 10:28 AM)VB-stralis Wrote: Jeg ville ikke kunne nævne ét eneste navn fra dén trup - bortset fra Lucas From og Anders Sønderskov.
Da ikke de helt store koryfæer de råder over i fiskerbyen langt borte!

Spændende, hvad VI har at byde på. Skulle gerne være spilstyrende - og målfarlige (har jo både Duin & Faghir nu Wink)!
VB ses derovre!

Anton Skipper har kampe for Brøndby. Lasse Vigen? Har du aldrig hørt om ham? Over 100 kampe for Brøndby. Spillet i Fulham. Gustav Grubbe har vi mødt flere gange da han spillede i OB. Brajanac har været ganske målfarlifg på 1. divisionsniveau i Hobro. Benjamin Hvidt har scoret mod os da han spillede i AGF (den vi tabte 4-2 i en premierkamp). 

Jeg synes bestemt deres cv peger i retning af et ganske fornuftig niveau i 1. division. Og hvis de - jvf Victors opslag - har flere profiler ude i dag, så har de nu en ganske fornuftig trup.
Reply
Og så man bare lidt 1.division sidste år, har man også lagt mærke til John Kolawole.
Reply
(27-06-2026, 09:41 AM)VB-Koebenhavner Wrote: Streames kampen nogen steder?

https://www.youtube.com/watch?v=TjaRGdBYaSc
Reply
(27-06-2026, 11:47 AM)colazero Wrote:
(27-06-2026, 09:41 AM)VB-Koebenhavner Wrote: Streames kampen nogen steder?

https://www.youtube.com/watch?v=TjaRGdBYaSc

Tak:-)
Reply
Træningskampen sluttede 3-3, jeg prøvede efter bedste evne at følge med på online signalet, hvor kameraet dog desværre ikke var helt skarpt i den centrale del. Nedenstående derfor med forbehold for at jeg så forkert Smile

0-1: Markussen efter ca. 30 minutter
0-2: Duelund? efter ca. 50 minutter
1-2: Lucas From efter ca. 55 minutter
2-2: Kolawole efter ca. 70 minutter
3-2: Marcus Hansen efter ca. 75 minutter
3-3: Bismark eller Faghir? efter ca. 85 minutter

Det lignede umiddelbart en opstilling i stil med denne i de første 45 minutter:

----------31---------
-----23--13--2------
-21--------------16-
-------25--34-------
-----10------18-----
----------9---------

Nr. 3 Sørensen, 4 Nielsen, 6 Vestergård, 7 Gammelgaard, 14 Sørensen?, 20 Camara, og 32 Bismark kom ind til 2 halvlegs begyndelse, så opstillingen blev:

---------31---------
-----4--14--3------
-20--------------16-
-------25--6--------
----7--------10-----
---------32----------

Nr. 8 Lauritsen, 17 Hjulsager og 19 Faghir kom ind efter ca. 60 minutter

Spillere der anvendte et nyt/låne rygnummer:
Nr. 31 lignede Kasper Kristensen
Nr. 25 lignede Max Jensen
Nr. 18 Gustav Markussen
Nr. 14 Stor centerforsvarer, måske Jakob Sørensen?

De øvrige spillere med rygnummeret der også blev anvendt i sidste sæson.
Reply
Hvem er Jacob Sørensen?
Reply
Han er en af de yngre centerforsvarer vi har på kontrakt:

https://vejle-boldklub.dk/nordjysk-forsv...-akademiet

Gitz er ifølge VAF skadet, og Klaster er rejst til Kolding IF, derfor gættede jeg på Jakob Sørensen, det kan dog også have været en prøvespiller, da det var meget svært at se spillerne længst fra kameraet Smile
Reply
Så kun lidt af det. Gjorde vi det ok?

Umiddelbart i orden at spille uafgjort i den første træningskamp mellem nr. 12 og 15 i DK.
Reply
Vi spillede efter min mening en godkendt 1. halvleg og var bedst. Marcussen leverede okay. 0-1 ved pausen (Tobias Bach)
Vi startede fint i 2. halvleg, stor udskiftning, og scorede hurtigt til 0-2 (Mike Vestergaard)
Derefter gik vi i dén grad i stå. GG energisk, Faghir havde til 25 min, Hjulsager en skygge af sig selv.

Lucas From reducerede, og så vidste vi, hvad klokken var slået: VB gik totalt i stå, og hurtigt scorede EfB både til 2-2 og 3-2.
Tre mål indkasseret på 25 min i 2. halvleg! Bismarck udlignede til 3-3 kort før tid, havde kort efter en friløber, brændte på det skammeligste.
Faghir lavede nærmest intet, havde problemer med tæmninger, et frispark uden for feltet endte over trætoppene.

Det bedste: Klubben så, at der skal ske noget med det angreb! Forstår ikke, at en U-spiller (Jakob) skulle have en halvleg i det forsvar - det sejlede!
Reply
Varmen havde nok også indflydelse på de enkelte spilleres præstationer.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)