22-06-2026, 07:14 PM
Saeid var ét af de bedste køb i nyere VB historie.
|
Tidligere spillere
|
|
22-06-2026, 07:14 PM
Saeid var ét af de bedste køb i nyere VB historie.
23-06-2026, 10:18 PM
Jerome Opoku spiller lige nu fra start for Ghana mod England. En stor mundfuld. Opoku var vist i øvrigt englænder da han var hos os. Mener først han blev headhuntet af Ghana senere.
23-06-2026, 11:05 PM
Hyggeligt med flere gamle VB'ere til VM. Jeg husker Opoko som en noget ufærdig spiller da vi havde ham. Han virker langt mere komplet nu. Et ordentligt skur, som englænderne har problemer med at komme forbi.
Han var meget uskolet i begyndelsen men blev ret god synes jeg. Røg til Portugal og nu i Basaksehir som er en ganske fin adresse at være på.
England er måske på papiret en stor mundfuld, men Ghana har godt styr på det defensivt. Og den måde Black Star spiller på kan man godt sige Opoku er en nøglefigur for dem. Sammen med resten af deres defensiv. Uden at vide det så tror jeg denne kamp er en af dem i hans karriere hvor han har haft mest at se til. et er jo nærmest hele tiden de skal forholde sig til et England-angreb. Skal også siges at han to gange før pausen blev jordet af englænderne. Rice med en stempling på fodbolden og Bellingham med en meget hård bodychecking.
24-06-2026, 12:05 AM
Vild kamp af Opoku! Så ærgeligt vi ikke fik hentet ham på en fri transfer i sin tid
08-07-2026, 01:30 PM
Ylber Ramadani skifter fra Lecce til den tyrkiske oprykker klub Corum. Efter VB har han været i MTK Budapest og Aberdeen udover Lecce og er fast på Albaniens landshold.
09-07-2026, 10:59 AM
(08-07-2026, 01:30 PM)colazero Wrote: Ylber Ramadani skifter fra Lecce til den tyrkiske oprykker klub Corum. Efter VB har han været i MTK Budapest og Aberdeen udover Lecce og er fast på Albaniens landshold. Interessant! Kan det ikke siges, at være et skifte ned - i og med det er en lavererangerende liga og fra et bundhold til et muligt bundhold(oprykker)? Havde håbet han fortsatte i Serie A.
09-07-2026, 11:19 AM
Så er der Tobias Sommer...Ham burde vi nok have beholdt.
09-07-2026, 12:13 PM
(09-07-2026, 10:59 AM)Tobias Jacobsen Wrote:(08-07-2026, 01:30 PM)colazero Wrote: Ylber Ramadani skifter fra Lecce til den tyrkiske oprykker klub Corum. Efter VB har han været i MTK Budapest og Aberdeen udover Lecce og er fast på Albaniens landshold. Det er nok et lille skridt ned men Serie A er ikke hvad den har været. I hvert fald udenfor topholdene. Og den tyrkiske liga er blevet bedre blandt de øvrige som ikke er der klassiske tophold der. Så et lille skridt ned eller måske til siden. Hørte dog fornylig at selvsammen klub var ude efter Aubameyang, så de har måske lidt ambitiøse. Ok, han er så blevet 37 men alligevel...
11-07-2026, 12:42 AM
To tidligere VB'ere, men mig bekendt ikke holdkammerater (?), Kerim Memija og Denis Kolinger er skiftet til samme klub Persija i Indonesien. Kolinger har spillet i Lokomotva Zagreb efter VB og Memija i Zrinjski Mostar og Bosnien, Varazdin i Kroatien samt i Hobro efter han forlod VB.
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|