Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
Odds sættes også ud fra hvor mange der spiller på det og hvis der er mange som har sat penge på VB, så sænker de også oddsene derfra. Men jeg tænker selv at det udfra et pengemæssigt synspunkt kunne være en god ide at sætte penge på klubber som AaB eller Esbjerg. Jeg synes det er gode odds på så store klubber som man jo alligevel bare går og venter på igen finder deres rette niveau. Det er ikke sikkert det sker i denne sæson, jeg kender ikke deres reelle tilstand, men ingen tror vel for alvor på at de er færdige i toppen af dansk fodbold. Esbjerg har lige hentet Gustav Grubbe i OB. En spiller jeg selv havde håbet vi kunne hente. Så helt væk fra skiven er de ikke og de havde da også lige en god sæson. AaB er så stor en klub at den ikke kan holdes nede i længden.

Men Danske Spils odds er selvfølgelig heller ikke bare trukket ud af en vis legemsdel. De har masser af viden og data der sikkert retfærdiggører oddsene. Jeg anfægter egentlig heller ikke det odss på VB. Mere at der er så stor forskel på VB og resten.

En anden ting er - hvis man hader VAR så spilles den kommende sæson jo uden det. Jeg er selv sådan lidt både for og imod. Kan godt se det er godt at bruge nogen gange men vil heller ikke have det tager overhånd. Så på det punkt blever sæsonen igen lidt mere "old school". Derudover - hvis man hader kunstgræs så slipper vi nok ikke for et tur til Silkeborg. Aarhus Fremad skal nemlig spille sine hjemmekampe der pga. renovering af det ellers hyggelige Riisvangen som jeg selv havde set frem til at besøge igen. Men det må blive en anden gang. HB Køge er også kunst og jeg mener også Hillerød har.
Reply
Att ColaZero

Som jeg har forstået det så rykker Aarhus Fremad først til JYSK arena fra September. Så jeg tror vi når at få lov til at spille der
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: Senior, 1 Guest(s)