Threads: 0
14-06-2026, 07:45 PM
(This post was last modified: 14-06-2026, 07:54 PM by pegro.)
(14-06-2026, 06:59 PM)Engangvejlealtidvejle Wrote: Det kunne være sjovt, hvis Steen satte cirka minutter på hvornår Faghir gik ud af bib-testen, og Pergo kom med det rigtige svar, hvor tæt på/langt fra Steen er på at ramme rigtigt.
Det kan jeg desværre ikke. Ville gerne. Jeg stod ikke med et stopur  men "kort tid" er selvfølgelig relativt, så har svært ved at komme det nærmere.
(14-06-2026, 05:44 PM)SteenBiilmann Wrote: Nej, det kan vi ikke blive enige om. Du skal på ingen måde tro at du kan bestemme hvad jeg kommenterer på herinde.
Mht bib-testen, så kan vi jo alle se på videoen at der går ganske kort tid før den første (Faghir) dropper ud. En hel del dropper ud kort tid efter det. Det synes jeg er værd at notere sig. Du er hjerteligt velkommen til at have en anden holdning - eller ingen.
Nej det skal jeg selvfølgelig ikke - selv om jeg gerne ville  . Men som jeg gjorde opmærksom på tidligere, kan du da overhovedet ikke vurdere tiderne på 3 videoklip uden tidsangivelse. Du kan se de starter og hvornår sidste mand stopper, men du kan da ikke se hvor lang tid, der i mellem. Så er du i hvert fald dygtig - og det vurderer jeg faktisk ikke er tilfældet.
Threads: 15
(12-06-2026, 11:07 PM)SteenBiilmann Wrote: Bach 4. Flø 3. GG 2. Duelund 1,
Dét glæder mig meget.
Samtidig - og I kender mig jo - så noterer jeg mig at der var relativt mange, der stoppede voldsomt tideligt. Hvilket måske er mere væsentligt, end de flittige. Vi har ikke råd til dovne fribilletter...
Jeg håber at egoistiske (VB'istiske) grunde at GG og Flø ikke sælges, og at vi får en midtbanespiller og ikke mindst, en angriber. (!).
Hvad med at du tager bip testen hr topatlet?
Threads: 3
14-06-2026, 10:32 PM
(This post was last modified: 14-06-2026, 10:46 PM by VB-stralis.)
Underlig måde at diskutere/argumentere på. Hvorfor skulle Biilmann selv tage testen, medmindre han er professionel fodboldspiller.
Kan man så heller ikke bebrejde en spiller en ringe indstilling eller slap kamp uden selv at være topatlet/-fodboldspiller? Latterligt forslag.
Undertegnede var deroppe - og Biilmann har ret: Faghir gik ud som den første, længe inden de næste måtte droppe ud.
Ord kan ikke bortforklare, at Faghir pt. er langt fra formen. Véd godt jeg bliver upopulær på at skrive det men - ret skal være ret!
Intet ville fryde mig mere end at opleve Faghir i spille- og målform! MEN DÉR ER HAN STADIG LANGTFRA!
Véd godt, klubben ynder at 'tale ham op', men ord gør det ikke! - Duin sandsynligvis længere væk: End ikke klar til at stille op!
Sådan er angribersituationen d.d.!
VAF har i dag en teaser, der lyder: - "Her er sportsdirektørens to-do-liste i VB: Fem punkter kalder på handling
- VB-truppen er stadig et stykke fra at være færdigstøbt, og de kommende uger kan blive afgørende for,
- hvordan VB står rustet til jagten på en hurtig vej tilbage til Superligaen."
Npgen, der har adgang og kan uddybe lidt? (overskriften ser i hvert fald spændende ud!)
(14-06-2026, 10:32 PM)VB-stralis Wrote: Underlig måde at diskutere/argumentere på. Hvorfor skulle Biilmann selv tage testen, medmindre han er professionel fodboldspiller.
Kan man så heller ikke bebrejde en spiller en ringe indstilling eller slap kamp uden selv at være topatlet/-fodboldspiller? Latterligt forslag.
Undertegnede var deroppe - og Biilmann har ret: Faghir gik ud som den første, længe inden de næste måtte droppe ud.
Ord kan ikke bortforklare, at Faghir pt. er langt fra formen. Véd godt jeg bliver upopulær på at skrive det men - ret skal være ret!
Intet ville fryde mig mere end at opleve Faghir i spille- og målform! MEN DÉR ER HAN STADIG LANGTFRA!
Véd godt, klubben ynder at 'tale ham op', men ord gør det ikke! - Duin sandsynligvis længere væk: End ikke klar til at stille op!
Sådan er angribersituationen d.d.!
VAF har i dag en teaser, der lyder: - "Her er sportsdirektørens to-do-liste i VB: Fem punkter kalder på handling
- VB-truppen er stadig et stykke fra at være færdigstøbt, og de kommende uger kan blive afgørende for,
- hvordan VB står rustet til jagten på en hurtig vej tilbage til Superligaen."
Npgen, der har adgang og kan uddybe lidt? (overskriften ser i hvert fald spændende ud!) Ikke meget nyt i forhold til hans tidligere artikler:
2 nye til forsvaret - 1 stopper og en backgardering
1 dynamisk midtbanespiller
1 angriber (der kan spille hver gang  )
Salg af formentlig GG og Vekic - evt. Bisark/Camara
Afskibning af Amon og måske Bisse
Flø kun, hvis der er mange penge i det
Flere unge integreres (Lille GG, Ravn og Max)
Threads: 10
Tak Stralis for lige at sætte fakta på plads.
Det er tydeligt at læse, at I ikke har en dyt forstand på fysiske tests.
Jeg siger ikke at faghir ikke er i god form. Måske, måske ikke. Det kan man ikke konkludere ud fra nogle videoklip. Og sådan set heller ikke ved udelukkende resultatet af en bip test. Sådan er det bare.
Og hvis I modargumenterer, må i komme med noget fagligt belæg for det.
Threads: 13
Det korte af det lange er, at den test og de første par dage ikke er særlig vigtige. Lad der lige gå et par uger, før vi kan begynde at konkludere noget om spillernes form.
Det eneste testen er vigtig for, er, at trænerne så ved, hvor hårdt et fysisk pres, de kan lægge på spillerne. Det er dumt at presse for hårdt, så de løber ind i en skade på dag 2
Threads: 15
(15-06-2026, 11:01 AM)Victor Wrote: Det korte af det lange er, at den test og de første par dage ikke er særlig vigtige. Lad der lige gå et par uger, før vi kan begynde at konkludere noget om spillernes form.
Det eneste testen er vigtig for, er, at trænerne så ved, hvor hårdt et fysisk pres, de kan lægge på spillerne. Det er dumt at presse for hårdt, så de løber ind i en skade på dag 2
Jo de er vigtige.. Alle klubber laver dem ikke for sjov jo? Klubben kan ud fra de forskellige test netop konkludere hvem der er i hvilken form.
Threads: 2
Vil også gerne takke McLovin for at bringe fakta til bordet og nuancere debatten tilbage til virkeligheden.
Threads: 3
15-06-2026, 01:08 PM
(This post was last modified: 15-06-2026, 01:21 PM by VB-stralis.)
Selvfølgelig er de vigtige. I hvor god form er spillerne efter en måneds pause. Spillerne får et program med på ferie for ikke at møde op i 'kageform'!
Derfor alle hold foretager dem. Dårlig form -> hårdt arbejde forude! Vi, der var deroppe, hørte trænerne råbe på spillerne, fx. "Kom NU, Faghir!"
MacLovin skriver: - "Det er tydeligt at læse, at I ikke har en dyt forstand på fysiske tests.
Jeg siger ikke at faghir ikke er i god form. Måske, måske ikke. Det kan man ikke konkludere ud fra nogle videoklip. Og sådan set heller ikke
ved udelukkende resultatet af en bip test. Sådan er det bare. - Og hvis I modargumenterer, må i komme med noget fagligt belæg for det."
Nu så jeg altså testen med egne øjne. Oplevede diverse spilleres skuffelse, når de måtte gå ud. Hvis ikke man måler den fysiske form, hvad da, McL?
Hvorfor laver man fysiske tests? Endda over to dage! Det er da dig, der har et forklaringsproblem! Det nytter ikke noget at tale udenom.
Som Hemmersam og klubben også forsøgte i vinter. Evt. mangler vil blive afsløret/udstillet, når vi møder andre hold, som tager dén slags alvorligt!
|