Threads: 0
(11-06-2026, 11:16 PM)VB-stralis Wrote: (11-06-2026, 11:01 PM)Vindueknækkeren Wrote: (11-06-2026, 08:39 PM)VB-stralis Wrote: Vi var kun fire .... (voldsom regn/hagl op til testen) ....
Jeg kan se at Lars arne på debatgruppen var ude og se den. Var han tilfreds med det han så? Eller er det dig?
Vi var sammen, ja.
og det var i så ikke - nej - ikke under træningen i hvert fald
Threads: 3
12-06-2026, 02:02 PM
(This post was last modified: 12-06-2026, 02:03 PM by VB-stralis.)
Okay, VI stod sammen derude. Og JEG var sammen med LA eftf. Big Deal ....
Nok mere vigtigt: Var du tilfreds med dét, du så? Derude i dag?
(12-06-2026, 02:02 PM)VB-stralis Wrote: Okay, VI stod sammen derude. Og JEG var sammen med LA eftf. Big Deal ....
Nok mere vigtigt: Var du tilfreds med dét, du så? Derude i dag? Det var såmænd bare for at få slået fast at Lars Arne altså ikke var i VB parken, selvom man skulle tro det ud fra det han skrev.
Det jeg så, var nogenlunde det jeg havde forventet. At Duelund var så godt løbende som han var - er da meget glædeligt.
I træningen i dag var det kun havdelen af truppen, der deltog mens jeg var der. Det var sprinttests, der var på programmet.
Threads: 10
Bach 4. Flø 3. GG 2. Duelund 1,
Dét glæder mig meget.
Samtidig - og I kender mig jo - så noterer jeg mig at der var relativt mange, der stoppede voldsomt tideligt. Hvilket måske er mere væsentligt, end de flittige. Vi har ikke råd til dovne fribilletter...
Jeg håber at egoistiske (VB'istiske) grunde at GG og Flø ikke sælges, og at vi får en midtbanespiller og ikke mindst, en angriber. (!).
(12-06-2026, 11:07 PM)SteenBiilmann Wrote: Bach 4. Flø 3. GG 2. Duelund 1,
Dét glæder mig meget.
Samtidig - og I kender mig jo - så noterer jeg mig at der var relativt mange, der stoppede voldsomt tideligt. Hvilket måske er mere væsentligt, end de flittige. Vi har ikke råd til dovne fribilletter...
Jeg håber at egoistiske (VB'istiske) grunde at GG og Flø ikke sælges, og at vi får en midtbanespiller og ikke mindst, en angriber. (!).
Jeg vil anbefale dig at tage op at se nogle træninger, så tror jeg ikke du vil komme med sådanne udtalelser. Der bliver virkeligt gået til den. Testen i går var 1. dag efter 3 ugers ferie.
Jeg så videoen af bib-testen. Der var der helt åbenlyst en del der stoppede meget tidligt. Det er du da velkommen til at forholde dig til. Jeg bor på Sjælland, så jeg ser ikke træningerne.
(13-06-2026, 01:29 PM)SteenBiilmann Wrote: Jeg så videoen af bib-testen. Der var der helt åbenlyst en del der stoppede meget tidligt. Det er du da velkommen til at forholde dig til. Jeg bor på Sjælland, så jeg ser ikke træningerne.
Nu ved jeg ikke, hvordan du kan vurdere, hvad der er tidligt og sent ud fra den video. Det var jo ikke hele testen, der blev vist.
Kan vi så ikke blive enige om, at når du ikke ser/eller har mulighed for at se træningerne, at du så ikke udtaler dig om dem og kvaliteten deraf.
Nej, det kan vi ikke blive enige om. Du skal på ingen måde tro at du kan bestemme hvad jeg kommenterer på herinde.
Mht bib-testen, så kan vi jo alle se på videoen at der går ganske kort tid før den første (Faghir) dropper ud. En hel del dropper ud kort tid efter det. Det synes jeg er værd at notere sig. Du er hjerteligt velkommen til at have en anden holdning - eller ingen.
Det kunne være sjovt, hvis Steen satte cirka minutter på hvornår Faghir gik ud af bib-testen, og Pergo kom med det rigtige svar, hvor tæt på/langt fra Steen er på at ramme rigtigt.
14-06-2026, 07:37 PM
(This post was last modified: 14-06-2026, 07:38 PM by McLovin.)
(14-06-2026, 06:59 PM)Engangvejlealtidvejle Wrote: Det kunne være sjovt, hvis Steen satte cirka minutter på hvornår Faghir gik ud af bib-testen, og Pergo kom med det rigtige svar, hvor tæt på/langt fra Steen er på at ramme rigtigt.
Vi kunne lave en hel dag ud af det, hvor vi kunne tage op og se en træning og Steen måske kunne få lov at hilse på nogle af spillerne. Vi kunne måske endda være så heldige, at Hemmersam og Tønder er der. Så kunne de få nogle gode ledelsesmæssige råd og vejledninger.
Evt. kunne Steen selv lave bib-testen. Eller løbe om kap med Faghir. Det virker til at han ikke er sønderligt imponeret over netop ham.
Måske slutte dagen ud med en velfortjent burgermenu på McD.
Jeg kan kun tale på egne vegne, men det er dejligt at du er tilbage Steen.
Jeg bliver måske ikke klogere, men ihvertfald forbløffet, hver gang du kommer til tasterne. Jeg sætter stor pris på det
|