Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tidligere spillere
Havde det været for 2-3 år siden kunne jeg sagtens se det ske. Jeg har dog lidt svært ved at se det ske nu. Jeg ser ikke han vil være en klar forstærkning til toppen, og nu besidder vi også allerede Duelund, Bach, Gustav Marcussen og talenter Camara og Nicolas Gammelgaard som også gerne skal have noget spilletid. Jeg tror lige på kantpositionerne er vi godt fyldt op, selvom Agon er en fed spiller
Reply
Ingen tvivl om hans fodboldmæssige kvaliteter, men er han måske lidt for "firkantet" og stejl? Tænker ikke her kun på hans kontroverser med Sormani, men også hans illoyale opførsel i Varberg, hvor han jublede, da Göteborg scorede mod den klub, hvor han var ansat, fordi bror Arbnor spillede for modstanderne. Og nu er han også raget uklar med FCF. Det jeg tænker er, om han f.eks. i Vejle vil acceptere at komme på bænken?
Reply
Han træner i Lido Fitness - nogen gange med OB trøje på. Jeg tror der skal meget til at rykke ham langt væk fra området da han vist lige er blevet far. Så hvis han ikke fortsætter i Fredericia tror jeg Kolding er næste destination. En klub som Aarhus Fremad eller måske Middelfart også er en mulighed hvis han vil spille 2. division. Han har jo en fortid på godt og ondt i VB og mit indtryk er, at han altid har været mere vanskelig end sin bror. Det ved man formentlig også i VB.
Reply
Meget enig i, at han tilsyneladende har et specielt sind. Kørte skævt af Sormani/skævt af Michael Hansen.
Men mon dog ikke Nørgaard & Co. kan få ham tøjlet?
- Véd ejheller, om han ville kunne forstærke os - vi har en bred midtbane, Duelund, Bach, Marcussen, Camara, GG den Yngre, Hetemi og Bisse.
Klein er han tilligemed, men en gudsbenådet tekniker er han!

Erfarer, at vi henter en Henning Primdahl som trænerassistent. Hvis det er ham fra Team Easy On, borger det da for underholdningsværdien Wink !
Reply
(27-05-2026, 10:50 PM)VB-stralis Wrote: Meget enig i, at han tilsyneladende har et specielt sind. Kørte skævt af Sormani/skævt af Michael Hansen.

Samt i Kristiansund og OB.

Der er altid noget dejligt romantisk, når tidligere spillere vender hjem og lykkedes i "barndomsklubben", men sandsynligheden for at det sker virker lav.
Reply
Er det tid til at få Tyrese Francois tilbage til VB? Synes han gjorde det godt for os og han kunne være guld værd i 1. division til at skabe chancer, gode afleveringer og raids på midtbanen. Han har kontraktudløb nu her med Wigan og har lige spillet i League One. Han er kun 25 og kan have mange gode år i sig og kender VB. Jeg tror ikke han vil være så dyr i løn.
https://www.transfermarkt.com/tyrese-fra...ler/528888
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)