12-05-2026, 06:57 PM
På bold.dk står den som "done deal" selv om Larsen selv naturligvis ikke vil bekræfte, før sæsonen er slut.
Jeg er positiv...
Jeg er positiv...
|
Sommertransfervinduet 2026
|
|
12-05-2026, 06:57 PM
På bold.dk står den som "done deal" selv om Larsen selv naturligvis ikke vil bekræfte, før sæsonen er slut.
Jeg er positiv...
12-05-2026, 08:52 PM
Kender navnet, men aner ikke, om han er på niveau med (eller bedre) end Vekic. Der må også være en grund til, at SIF ikke vil forlænge med ham.
Men på forhånd selvfølgelig positiv.
12-05-2026, 08:54 PM
SIF ville gerne forlænge med ham, men til en lavere løn.
Nicolai Larsen er nu bekræftet som første tilgang på en to års kontrakt.
Jeg synes, det er fin signing og en fin start på transfervinduet. Det må samtidig betyde et forventet farvel til Vekic. Hverken ham eller Larsen vil være reservemålmand... Og hvem skal så være dét..? Pløger fra U19 er 17 år, så skal der en keeper mere ind..?
19-05-2026, 04:27 PM
Det er en pisse stærk signing. Og når man kigger på kommentarerne fra SIF fans på Facebook, udtrykker de alle forbandelse over at de lader ham gå. Og så endda gratis.
Lad os håbe at det bliver et kæmpe scoop. Hemmarsam fortsætter det gode arbejde som han har udført hele vejen igennem, med ganske få undtagelser. Vi går nogle gode og spændene år i møde. Ikke dårligt. Lokalt ejerskab der vil klubben og den spændene strategi der er lagt og fulgt. At have Tønder og Hemmarsam på vores hold er kæmpe klasse!
19-05-2026, 07:22 PM
Velkommen til Nicolai Larsen, det virker som en velovervejet og velforberedt transfer.
Jeg noterer mig at vi allerede primo januar indledte dialogen med ham. (https://bold.dk/fodbold/klubber/vejle-bo...vekic-salg) Vores nye målmandsdragt er da iøvrigt ganske pæn, der er ligesom noget retro agtigt over den ![]()
20-05-2026, 12:14 PM
Iflg. Tips-Bladet henter vi Gustav Marcussen fra lillebror Fredericia på en 3 års kontrakt til sommeren '29..
20-05-2026, 12:45 PM
Fløjspiller, 27 somre. - Involveret i 27 mål i de seneste 2 sæson'er. Forstår ham godt: Gider ikke med FCF ned i divisionen!
(hovsa - pånær parentesen blev det jo en one-liner) ...
20-05-2026, 04:36 PM
Men.. han har altså ikke været specielt imponerende for Fredericia i Superligaen, så forholder mig lidt skeptisk til signingen. Han var forrygende i 1. division for Fredericia. Men han er en fed, fed spiller, så lad os håbe, at han kan finde et højere niveau, når vi forhåbentligt rykker op igen.
20-05-2026, 07:17 PM
Mon flere ex-FCF'ere kunne tænkes at blive hentet? Jeg synes selv Moses Opondo er en ganske habil spiller til 1. division. Han kunne måske også være et emne? FCM lejespillerne selvfølgelig også men tænker ikke det er realistisk til 1. division.
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|