Threads: 8
DUMPET. Den primære dumper er naturligvis Claus Nørgaard. Han viser endnu en gang tydeligt at han ikke har evnerne til at være træner for VB. DUMPET. Skal fyres øjeblikkeligt.
Sørensen, Gundelund, Vestergård, Hjulsager, Faghir er umiddelbart dem af spillerne der dumper med det største brag. Kun Flø kan være sin indsats marginalt bekendt.
Hemmersam og Tønder bør følge Nørgaard ud af døren NU.
Pinligt.
Threads: 12
03-05-2026, 04:21 PM
(This post was last modified: 03-05-2026, 04:23 PM by colazero.)
Jeg er med på at der bør være motivation til forskel i sådan en kamp..... Og det så man også indtil det røde kort. Men når man så som et hold der ikke har vundet længe får den gave at modstanderen bliver en mand mindre, så er det helt vildt at se hvor ringe det bliver forvaltet. Jeg forstår godt hvis selvtilliden er bombet i stykker og det er vel næsten den eneste formidlende omstændighed.
Ser Fredericia lige nu. De er næstdårligst i rækken. Alligevel spiller de frisk til. Meget mere direkte. De har også tæt på dobbelt så mange point som os.
Threads: 3
Pinligt ud over alle grænser! Ikke værdigt, men det er så det, vi bliver nødt til at acceptere. Næste søndag kan de med en sejr over Fredericia gøre skaderne gode igen. Med 5 forstærkninger - 2 målmænd, 1 forsvare, 1 midtbane og en angriber - og alle klar fra dag 1, så er vi kompatible i 1. division. Men for guds skyld - slå fredericia....
Threads: 9
Ja jeg er meget enig at vi bør finde en anden løsning end Claus Nørgaard - og det kan kun gå for langsomt! Simpelthen pinlig præstation i undertal det meste af kampen. Utroligt at spillerne ikke vil kæmpe for deres stolthed, klubmuligheder, statistikker og ære. De virker til at være gået på sommerferie allerede og det er virkeligt ikke godt nok, når de er professionelle. Flere af spillerne har stor erfaring og har spillet i store ligaer og kender gamet og vi burde forvente langt mere af disse fuldtidsprofessionelle spillere. Jeg har hørt nok af floksler om at vi træner godt - nu skal der vises noget andet på banen i næste kamp! Ellers må u-19 spillerne tage over
Threads: 0
Det er svært at blive ved med at holde med Vejle. Har været fan siden '96, men det har været en jammerdal i så mange år. Mikkel Hemmersam er en kæmpe skandale i Vejle og han kan ikke komme ud hurtigt nok. Han har begået to fatale træneransættelser i Prelec og Nørgaard fremfor bare at satse på succesen Kielstrup. Og så har han hentet afdankede, skadesplagede spillere. Det er ufatteligt, at han stadig har et job i Vejle.
Vejle spiller med en kæmpe tabermentalitet. Ingen tror på det, der er _ingen_ retning i spillet. Fredericia har markant dårligere spillere, men de spiller jo drømmefodbold i sammenligning med Vejle.
Shit, hvor er det ringe.
03-05-2026, 06:30 PM
(This post was last modified: 03-05-2026, 07:24 PM by VB-stralis.)
Lad mig gøre Steen Biilmanns ord til mine:
"DUMPET. Den primære dumper er naturligvis Claus Nørgaard. Han har ikke evnerne til at være træner for VB. DUMPET. Skal fyres øjeblikkeligt.
Sørensen, Gundelund, Vestergård, Hjulsager, Faghir er umiddelbart dem af spillerne der dumper med det største brag.
Kun Flø kan være sin indsats marginalt bekendt. - Hemmersam og Tønder bør følge Nørgaard ud af døren NU ..... Pinligt!"
Har kun én tilføjelse: Ren elendighed! At fortsætte ad denne sti fører ingen gode steder hen! Farvel & Tak. Afgang!
Threads: 1
Puha det var dårligt i dag, jeg har ind til videre holdt hånden over CN, men en kamp som denne får virkeligt truppen og omgivelserne til at miste troen på projektet. Spændingsniveauet var mange niveauer under hvad der kan anses for acceptabelt i dag, hvilket må falde tilbage på CN. Derudover var flere at de rutinerede spillere forfærdeligt dårlige, her tænker jeg særligt på Lasse Nielsen (som må have rekord for personlige fejl på en sæson), Christian Sørensen, som hverken kan forsvare eller lave noget offensivt, Hjulsager som går rundt som en stor undskyldning for sig selv, som en form for antileder med en håbløs attitude og jeg kunne blive ved.. Jeg har forståelse for at CN mangler en targetman som kan holde på bolden og en midtbanespiller som er mere komplet, men det er også tydeligt pt. at CN absolut intet kan få ud af den nuværende trup selvom der trods alt er kvalitet er par steder.. Noget af det at være cheftræner handler også om at kunne forklare en spillertrup hvorfor det er vigtigt at slutte ordentligt af selvom de allerede er rykket ned, det kan jo ligesom ikke være forventningspresset der tynger dem mere.. og igen når man spiller i overtal så handler det meget om taktiske dispositioner her virkede CN fuldstændig håbløs i dag.
Jeg advokerer på ingen måde for en kæmpe revolution af trup, trænere og ledelse, da jeg ikke tror det hjælper, men hvis vi ikke får en sejr inden pausen og denne ligegyldige tilgang fortsætter så bliver vi nødt til at gøre et eller anden, for ellers står vi i samme situation efter pausen.
Jeg håber alle i klubben går hjem og kigger sig grundigt i spejlet, kommer med en undskyldning og viser noget helt andet de sidste to kampe.
03-05-2026, 08:39 PM
(This post was last modified: 03-05-2026, 08:46 PM by VB-stralis.)
Her følger tre virkeligt rammende kommentarer (sakset fra 'bold')_
Maradona-Messi skriver: - "Måske er der intet, der lykkes, fordi I overhovedet ikke bevæger jer? Måske, fordi I i bund og grund er ligeglade?
Måske, der ikke er nogen gameplan? Måske, fordi I er det 5.ringeste hold i Superligaens historie?
Måske, ingen af jer har evnen til at spille i Superligaen? Måske en blanding af alle ovenstående og mange flere selvforskyldte dårligdomme?"
'Der har været en del gange i sæsonen, hvor vi har været uheldige med den sidste kvalitet eller dommerkendelse' (quote Gunde)
- "Nej, ikke rigtigt. I med afstand ringeste hold i Superligaen i mange år, og ligaen mister INTET ved at I rykker ned, bortset fra de loyale fans.
Absolut bundprop med forfærdeligt pointsgennemsnit, som et amatørhold kunne have gjort lige så godt/dårligt.
I er rykket ned, men kan end ikke mønstre mod og mandshjerte nok til at slippe håndbremsen og i det mindste prøve at spille fodbold for jeres fans,
men spiller som det, I er: En flok tabere! En time i overtal gav xG på 0,54! Vorherre bevares, hvor elendigt! - Ingen af jer fortjener at bære VB-trøjen!"
Orakelekspert skriver: - "Gunde kan starte med at kigge indad. At der er intet der lykkes er jo fordi man intet foretager sig.
Gunde en del af en midtbane og han og Vestergaard dræbende for spillet. Decideret uintelligent at de 99 á 100 gange spiller tilbage.
Det er jer skal skal erobre boldene og skabe omstillinger ved at vende spillet. Men i vender det kun baglæns.
For ikke at tale om de utallige fejl, Gundelund selv har lavet de seneste kampe. Kommentatoren har 2 kampe i træk, Morten Bruun sidst og Hebo i dag,
haft brug for at udpege hvor dårligt det i grunden er.
Tag dit hverv som en del af anførergruppen på dig, saml truppen. Lige nu er du en kæmpe undskyldning, det klæder dig ikke.
Var jeg træner, var de første der røg ud: Gundelund, Nielsen, Hjulsager. Rystende usikre spillere, der sænker spillet konstant!"
Drikaltid5bajer skriver: "Dejligt om VB lavede reset på hele ledelsen. Forfra igen! Ikke andet at gøre - det hele er jammerligt, desværre!"
Threads: 12
Bryder mig af princip ikke om at pege på at nogen skal fyres fra deres job, men er enig i at det er svært at se perspektiv med Claus Nørgaard. Jeg var skeptisk fra start pga hans manglende cheftrænererfaring, men mange mente det var et scoop og at det var begyndt at gå dårligt sidst han var hos os og stoppede. Så han fik en chance - også hos mig. Men der har ikke været meget at være tilfreds med under ham. 3-3 i Nordsjælland (mod ti mand) er nok højdepunktet og så en god - men tabt - kamp mod AGF. Jeg er dog helt sikker på han også er træner fra starten af næste sæson. Kan slet ikke se han stopper nu med mindre ejerskabet tvinger noget igennem og derfra er meldingen at man ikke blander sig i det sportslige.
Jeg er dog meget sikker på at vi havde præsteret bedre med Steffen Kielstrup. Han kunne få holdet til at fighte men de fleste nu ligner nogen der ikke rigtig gider. Ja, jeg forstår hvis selvtilliden er bombet sønder og sammen og acceptere motivationsforskel i dagens kamp. Men de har vel deres stolthed og prøve at figte for det. Det så jeg slet ikke i dag. Ikke før jeg tændte for Fredericia bagefter. Hold kæft hvor har de bare så meget mere fortjent at blive oppe end os. Men det ser ud til at de skal med ned og jeg forventer at VBs spillere gør alt hvad der står i deres magt for at vinde over dem næste gang.
Threads: 1
Ikke at der skal gå konspirationsteorier i den, men Vejle var så dårlige i dag at jeg under kampen overvejede om man mere eller mindre bevidst spillede for at undgå at få RFC med i 1. Division eller endnu værre at kampen var blevet match fixet.. så dårlige var vi..
|