Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Randers FC - VB (1-0)
Kan læse i VAF, at Vekic fortsat er skadet og dermed ikke med mod Randers. Kan det tænkes, at han har spillet sin sidste kamp for VB? Måske er han slet ikke skadet, men klubben i stedet pønser på et hurtigt salg og holder ham ude af frygt for, at han netop skal blive skadet? Salget af ham kan være det, der bringer os i 1. division i ordentlig stand.
Reply
(01-05-2026, 09:15 AM)Kurt Wrote: Kan læse i VAF, at Vekic fortsat er skadet og dermed ikke med mod Randers. Kan det tænkes, at han har spillet sin sidste kamp for VB? Måske er han slet ikke skadet, men klubben i stedet pønser på et hurtigt salg og holder ham ude af frygt for, at han netop skal blive skadet? Salget af ham kan være det, der bringer os i 1. division i ordentlig stand.

Jeg så ham for nogle dage siden i Lidl.
Jeg synes det lignede at han havde noget forbinding
På den ene arm.
Jeg havde nemlig tænkt det samme som dig da han ikke
var med mod fck.
Reply
Jeg har det en smulig ambivalent med kampen.
Vinder vi risikerer vi, at Randers rykker med os ned, da det har OB og FCK i resterende kampe.
Taber vi kan vi meget vel selv sende Fredericia ned runden efter, og dem vil jeg meget hellere have med ned end både Randers og Silkeborg.
Reply
(01-05-2026, 09:15 AM)Kurt Wrote: Kan læse i VAF, at Vekic fortsat er skadet og dermed ikke med mod Randers. Kan det tænkes, at han har spillet sin sidste kamp for VB? Måske er han slet ikke skadet, men klubben i stedet pønser på et hurtigt salg og holder ham ude af frygt for, at han netop skal blive skadet? Salget af ham kan være det, der bringer os i 1. division i ordentlig stand.

Han er skadet og kommer formentlig ikke i spil mere i denne sæson.
Reply
(01-05-2026, 12:09 PM)genpres Wrote: Jeg har det en smulig ambivalent med kampen.
Vinder vi risikerer vi, at Randers rykker med os ned, da det har OB og FCK i resterende kampe.
Taber vi kan vi meget vel selv sende Fredericia ned runden efter, og dem vil jeg meget hellere have med ned end både Randers og Silkeborg.

Lad mig sige det sådan - jeg lever fint med hvis den eneste sejr vi får i de resterende kampe er den mod Fredericia  Big Grin.

Nej, når vi spiller mod Randers håber jeg selvfølgelig vi vinder. Uagtet at det hjælper Fredericia.
Reply
- "jeg lever fint med hvis den eneste sejr vi får i de resterende kampe er den mod Fredericia.
Nej, når vi spiller mod Randers håber jeg selvfølgelig vi vinder. Uagtet at det hjælper Fredericia."

Meget enig - vi skal bare vinde vore kampe. No matter what! VB skal ikke være en 'taber-klub'!
Reply
Nej hvor er det ringe. Det er da helt vildt.
Reply
Det er de dårligste 20 første minutter jeg husker at have set fra VB. Katastrofalt og håbløst elendigt.

Så er vi heldige at de får et rødt kort, og balance tipper en smule. Men vi griber ikke chancen og elendigheden fortsætter. KÆMPE afbrændere af bl.a. Faghir. Jøsses mand.

2. halvleg må og skal blive bedre.
Reply
Claus Nørgaard RAUS nu!

Hold da k. hvor er han bare en skod elendig træner. Han er HELT væk igen idag.

Mange af spillerne er fandme også skod ringe.
FORZA VB 4EVER
Reply
Det var altså bare ikke godt nok det her. Hvordan kan vi skabe så lidt med en mand i overtal? Simpelthen en pinlig præstation.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)