Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
(19-04-2026, 10:54 AM)Victor Wrote: Hvorfor tror du Wahid vil være klar i næste sæson, når han ikke har været klar i snart flere år?

En ting, vi ikke ved, er, hvor klubben står økonomisk. Er vi tvunget til brandudsalg til sommer, eller har vi økonomi til at følge en forud fastsat plan til at komme tilbage?

Det kan jeg selvfølgelig ikke vide med 100 % sikkerhed, men jeg har en tro på, at han - grundet sin unge alder - nok skal komme sig over sine fysiske problemer, inden sæsonen starter. Men det kan da godt være, at jeg tager fejl Smile
Reply
Ser lige at vi har 29 spillere i A-Truppen !!!! og alligevel har VB kun kunne stille et hold som har været i stand til at vinde en kamp 3 gange i sæsonen !!!!  Der er alt for meget fyld og manglende kvalitet i den trup.

Der skal ske noget nu hvor vi er rykket ned, så klubben kunne starte med følgende.

Ejerne skal åbne pungen eller sælge deres andele. Det her fedtspil gavner ingen. Opbakningen til projekt kraftigt svindende.

Hemmersam skal handle 4-5 spillere med top kvalitet fra de andre forventede tophold i 1. division næste sæson. Spillere der har vist deres værd. ÅBN pungen og svæk de andre hold. 

Uden at have skelet til eksisterende kontrakter, ville jeg håbe på følgende:

Tønder RAUS
Nørgaard RAUS
Lund RAUS
Enggaard RAUS
Hjulsager RAUS
Nielsen RAUS
AK RAUS
Hetemi RAUS

På vippen da man ikke aner hvad de kan , de har ikke vist en dyt i sæsonen.

Latsabidze
Tabatadze
Alexi Pitu
Jelle Duin

Stamspillere og potentielle stamspillere, forsøg at holde på dem, hvis muligt eller skyd dem af for masser af EUR.:

Vekic (Stort bud så sælg ham alligevel)
Stefan Velkov (Chef)
Lasse Flø (Han bliver en klasse spiller med et par års mere erfaring)
Mikkel Duelund (+10 mål i 1.division)
Christian Sørensen (Assister i 1. division)
Christian Gammelgaard (Sælg ved KÆMPE bud, ikke sælge ved fedt bud)
Wahid Faghir (Tror på ham endnu, men hans FITNESS skal styrkes asap) SKAL stå snor lige efter sommer pausen.
Abdoulaye Camara (Kan udvikle mere end vi har set)
Bismark Edjeodji (Kan udvikle sig i 1. division)
Tobias Bach
Mike Vestergård

Kategorien hmmm - hvad gør vi med dem - Kan de noget / vil de noget! Vil ikke savne dem.

Thomas Gundelund (Sætter ham her, syntes at hans udvikling er stagneret voldsomt. Solid allround spiller, ikke topkvalitet på nogen positioner.
Tobias Lauritsen 
Jonathan Amon
Damian van Bruggen

Rigtig meget af ovenstående kommer desværre nok ikke til at ske, men man kan da håbe på at ejerne endelig har fattet at deres fedtspil ikke hare gavnet noget som helst i denne sæson.
FORZA VB 4EVER
Reply
Det er ville sikkert være rigtig mange meninger om, hvem vi skal beholde og ikke
Men jeg mener, at det bør afklares absolut hurtigst muligt således, at vi bruger de sidste 5 kampe til at spille med den stamme, vi regner med vil kunne spille for os i første division forhåbentlig suppleret op med mange kvalitetsspillere, som vi i den grad mangler på stort set alle pladser
Reply
At man vil have Hetemi Raus er helt væk. Han er netop mega meget savnet på vores hold.
Reply
Det med Hetemi forstår jeg heller ikke.

Nu udtaler Chr. Sørensen, at han tror på det langsigtede projekt i Vejle. Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal sige. Har vi ikke altid haft gang i et langsigtet projekt, som folk har troet på?

Indtil de ikke har troet på det længere.

Jeg savner en mere konkret beskrivelse af, hvori det langsigtede projekt består. Ikke kun med ord, men disse ord omsat til virkelighed.
Reply
(20-04-2026, 08:01 AM)Victor Wrote: Det med Hetemi forstår jeg heller ikke.

Nu udtaler Chr. Sørensen, at han tror på det langsigtede projekt i Vejle. Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal sige. Har vi ikke altid haft gang i et langsigtet projekt, som folk har troet på?

Indtil de ikke har troet på det længere.

Jeg savner en mere konkret beskrivelse af, hvori det langsigtede projekt består. Ikke kun med ord, men disse ord omsat til virkelighed.

Jeg forstår heller ikke det med Lundrim, men nu har han jo altid været Duffy's og Steen 27(Biilman's) yndlingsoffer.
Reply
Hvis ellers Hetemi kan komme tilbage på sit tidligere niveau efter sin lange skade er han efter min mening selvfølgelig en klar forstærkning af truppen - og skal ingen steder.

Er i øvrigt helt enig i Viktors efterlysning af konkrete oplysninger om klubbens fremtid!
Reply
Forstår Jer simpelthen ikke. Hemmersam allerede har hentet masser af spillere med tvivlsom fysik og skadeshistorikker.

Hetemi har netop en kæmpe skadehistorik og har nu siddet ude i årevis samlet. I vil nu bygge midtbanen op omkring ham?

Jeg har intet mod Hetemi personligt, men syntes ikke at hans spilstil bidrager noget til holdet i Vejle Han er verdensmester i at spille til siden og bagud. Han lægger måske 5 af 100 afleveringer frem i banen og meget ofte bringer de intet. Se hans mål og ASSIST statistik. Horrible tal for en midtbanespiller. Nok desværre det ringeste jeg har set for en midtbane spiller med så mange kampe.

Syntes i skulle se lidt fremad med åben sind - Forstår absolut heller ikke de mange ønsker om at hente tidligere VB'er retur.
FORZA VB 4EVER
Reply
Hørt om Sergio Busquets og Claude Makekele nogen af verdens bedste midtbanespillere gennem tiden, som spiller akkurat samme plads som Hetimi, de har ikke bedre stats. Men nok svært at forstå, hvis man ikke ved at midtbanespillere har forskellige roller.
Reply
Ikke overraskende er jeg enig med Duffy mht Hetemi. Dog kan vi sagtens bruge ham i 1. div. Men superliganiveau, dét har han ikke. Og skadeshistorikken er jo horribel.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)