Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvad skal vi hente ind? Vintertransfervinduet 2026
Det positive er, at når ingen er kommet ind, så er truppen i det mindste godt spillet sammen!

Ja, dem vi har er gode nok. Det store spørgsmål til en milliard er bare, om de kan holde sig skadefrie. Svaret blæser i den bidende vintervind...
Reply
Vi slog trods alt FCK og Brøndby. Jeg er med på vi havde Chiaka, men lad os se, om ikke Duin eller Faghir kan holde sig skadesfri.
Junker kan stadig hentes, hvis man har en dialog med ham.
Reply
(03-02-2026, 08:58 AM)mikkelsen1980 Wrote: Junker kan stadig hentes, hvis man har en dialog med ham.

Hvis vi virkelig var interesseret i Junker, eller han var interesseret i os, så tror jeg der var sket noget meget tidligere.
Han er uden klub, han er for området. Det ville ha' været så oplagt at tilbyde ham at holde sig i gang i VB. Så kunne man ha' set hinanden an. Og det er jo ikke sket.

Men ja, der er transferfrie spillere derude, fælles for dem, er dog ofte manglende form. Og der er vel ikke rigtig tid til at få en spiller i form?
Reply
Man kan jo have arbejdet med andre angribere, og at vi så går efter Junker nu.
Reply
Der går rygter om at Junker har forlænget sit ophold på hotellet i Vejle, og at der er set klubfolk med ham. Nu må vi se.

Det har imo været et stærkt skuffende transfervindue. Rystende skidt. Mine forventninger til foråret kan ligge på et meget lille sted. Forhåbningerne naturligvis - naiv som jeg er - altid på et lidt større sted. Men jeg tror desværre at jeg må konkludere at ejerskabet har givet op på overlevelse i superligaen. Ellers var der blevet ageret helt anderledes i dette vindue. 

Der kommer sikkert en masse optimistiske ord fra klubben nu - og på lørdag. Men handling taler højere end ord. Og vi har stort set ikke set nogen handling. Desværre.
Reply
(03-02-2026, 02:32 PM)SteenBiilmann Wrote: Der går rygter om at Junker har forlænget sit ophold på hotellet i Vejle, og at der er set klubfolk med ham. Nu må vi se.

Det har imo været et stærkt skuffende transfervindue. Rystende skidt. Mine forventninger til foråret kan ligge på et meget lille sted. Forhåbningerne naturligvis - naiv som jeg er - altid på et lidt større sted. Men jeg tror desværre at jeg må konkludere at ejerskabet har givet op på overlevelse i superligaen. Ellers var der blevet ageret helt anderledes i dette vindue. 

Der kommer sikkert en masse optimistiske ord fra klubben nu - og på lørdag. Men handling taler højere end ord. Og vi har stort set ikke set nogen handling. Desværre.

Campo skyder rygterne ned;

Der florerer rygter om en Kasper Junker-retur til Superligaen, og specifikt Vejle, en kobling der naturligt er dukket op efter angriberens deltagelse i en dansk podcast.

Ifølge Campos oplysninger skal Junker dog ikke til Vejle.

Pilen peger trods interesse fra dansk fodbold for den kontraktfri angriber mod udlandet.
Reply
Først og fremmest vil jeg gerne udtrykke meget stor respekt for de ganske mange fans på Debat Forum og på Facebook, der bestrider en ukuelig optimisme og ikke lader sig påvirke af sportslige fakta samt af den bevislige sportslige elendighed holdet udviste i en overvældende del af kampene i efteråret inklusiv vores pokalkampe, og som tror på,, at alene et trænerskifte vil vende op og ned på det hele.

Dette er skrevet uden nogen form for sarkasme-jeg mener virkelig , at det må være vidunderligt at have så lyst et sind  Smile

For mit eget vedkommende besidder jeg desværre ikke denne evne til at se bort fra alle de negative faktorer og derfor er min bedømmelse af klubbens ageren i dette transfervindue til den absolut største dumpekarakterer.

Efter min opfattelse har klubbens ledelse udvist en uhørt manglende vilje til at foretage de justeringer af truppen, der kunne have givet os mulighed for at hente de trods alt kun 6 point op til redning.

Efter Amins afgang - og såmænd også før- råder VB i efter min opfattelse over  det måske svageste udvalg af angribere i de 40 år jeg har fulgt klubben. Det var for mig direkte rystende at høre Mikkel Hemmarsam i TV 2 i går giver udtryk for den fortrøstning ledelsen åbenbart skulle have vedr.de forhåndenværende angribere.

Klubben har så i sidste øjeblik hentet en for de fleste helt ukendt 21 årig georgier, der skulle kunne erstatte/supplere en Lasse Nielsen, der i efteråret kostede det ene mål efter det andet på grund af manglende fart. Det må jo så stå sin prøve.

Jeg ved faktisk ikke om jeg, som så mange andre, vil rette skytset mod Hemmarsam. Han kan jo ikke skaffe spillere klubbens ejere ikke er villige til at betale for. 

Den barske sandhed er måske, at ejerne ikke har synderlig lyst til at investere i spillertruppen , men fortsætter den strategi ,der har været den herskende siden sommeren 2021 nemlig at fedte klubben igennem  økonomisk. På sin vis er det imponerende, at vi på trods af denne strategi har tilbragt 4 sæsoner ud af 5 I Superligaen-om end det har været på de absolut laveste pladser.

Nu tror jeg desværre ikke den går længere, og spørgsmålet er om klubbens ejere bør overveje at søge efter en ny ejer/investor, der har gjort sig klart, at det koster penge at drive professionel fodbold i Danmark og villig til at agere herefter.

Med hensyn til Hemmarsam synes jeg faktisk, at han virkede beklemt under det pågældende interview i går, og egentlig synes jeg, at han måske burde have overvejet at opgive sin stilling, hvis han skal være skydeskive for ejernes manglende vilje/evne til at foretage de forstærkninger, der er nødvendige for at redde os fra nedrykning.

Jeg ved at dette er en meget negativ svada og måske vil få  nogen til at fare i blækhuset, og jeg kan kun sige, at jeg virkelig håber at alle jer utrolige optimister må få ret og jeg bare måtte være en alt for negativ superfan Smile
Reply
Som nævnt på facebook, er jeg helt enig.
Reply
Jeg venter til vi begynder at spille kampene igen med at bedømme. Jeg er skuffet over transfervinduet men kan de få det til at fungere med spillermaterialet og ny træner, så er jeg såmænd fint tilfreds.
Reply
Jeg er da også skuffet over, at vi ikke får fat i en proven målscorer.
Men som jeg tidligere har nævnt, så er vi altså sidst i Superligaen, det er ikke nemt at sælge til en eventuelt ny spiller. Og da slet ikke hvis vedkommende i forvejen har vist han kan lave mål.

Derudover må vi altså ikke glemme, at der altså blev investeret massivt i truppen i sommers.

Når det er sagt. Ville jeg da gerne have set noget ala Friday Etim, som Fredericia har hentet i FCM.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)