Threads: 2
Hvordan tolker du afvikling på til- og afgangene?
Afgangene er:
Et stk. skuffende lejespiller uden købsoption.
Et stk. udlænding bagerst i køen til spilletid.
To stk. unge spillere der er vejet for let og solgt til divisionsklubber.
Selv uden tilgange, er VB ikke blevet svækket. Truppen er stadig på 25 spillere.
Tilgange:
Et stk. ung afrikaner, et udviklingsprojekt
En stribe etablerede spillere tilbage fra skader.
Måske en indlejret forsvarsspiller.
Læg dertil en spiller som Lund, der virker til at have haft godt af pausen. Jeg har høje forventninger til ham i foråret.
Threads: 8
Der var lige et interview med Hemmersam på TV2: Ingen ny angriber. Måske lidt anden ekstra aktivitet. Det var dét. Jeg må indrømme at jeg er en smule rystet. Det virker ærligt talt opgivende.
Jeg håber da også at nogle/alle de mange navne vi hentede i sommers pludselig blomstrer op og pludselig kan ændre fysik så de ikke er skadede meget af tiden. At Faghir pludselig kommer i topform. Men jeg synes ikke det virker realistisk.
Skulle Nielsen pludselig blive hurtig? Skulle Sørensen pludselig begynde at tage sine tilbageløb? Skulle AK eller Duin pludselig begynde at bombe løs?
Threads: 8
Han udtaler til VAF, at målet har været at trimme truppen, så alle var tæt på at blive udtaget.
Han mener, at vi har gode angribere. Wahid nærmer sig topform, ligeledes Duin, og så er der også AK og Bismark. Han tror, de vil blomstre her i foråret.
Det første svar får vi om præcis en uge!
02-02-2026, 11:57 PM
(This post was last modified: 03-02-2026, 12:09 AM by VB-stralis.)
"Hemmersam udtaler, at målet har været at trimme truppen, så alle var tæt på at blive udtaget
- at vi har gode angribere. Wahid nærmer sig topform, ligeledes Duin og AK og Bismark
- at de vil blomstre i foråret" ....
- Hemmersam er 'parfumesælger'! Ingen af de ovennævnte spillere har vist sit værd!
"Faghir har gjort store fremskridt i efteråret." - Hvorhen? Til bageren?
Duin som ikke spillede de sidste kampe på Cypern!? AK, come on! Bismarck som tilbragte de sidste kampe på bænken?
Vi må tilsyneladende bruge de forhåndenværende søm. Om de er for små, for skrøbelige eller for skæve!
Vi har sendt Chiakha afsted. Og Hujber. Og Løkkebak. Og Sønderskov. Dygtige Akademispillere vi troede på. Indtil nu.
Erstattet med udviklingsspiller Omaa og en U-landsholdsforsvarsspiller Latzabitze på 21.
Huh, hvor det går. Iihhh hvor har rækkens ringeste hold dog formået at steppe op. Eller rettere forsøgt at snakke sig op.
De tomme ord vil blive afsløret allerede i første kamp. Nedrykning koster DKK 20.000.000,- pro anno!
PS. SENDER VI 12 MERE AFSTED, VIL DER VÆRE PLADS TIL ALLE PÅ HOLDET, HEMMERSAM!
Threads: 0
Pengene er sgu nok brugt i sommers. Og vi kan i bagklogskabens klare lys jo så se det ikke var godt nok. Men hørte ikke en brokke sig i sommers. Der blev satset, der det bar ikke frugt.
03-02-2026, 05:54 AM
(This post was last modified: 03-02-2026, 06:04 AM by VB-stralis.)
Det var på ingen måde et valg, at Chiakha blev sendt videre. Men forventet. Til gengæld havde jeg forventet, at VB i det mindste havde fundet en erstatning for ham, man kunne have lid til.
I øvrigt glemte jeg Løkkebak - en spiller vi havde investeret længe i og forventet os meget af - pist væk.
Muligt at Sønderskov ikke har slået til, men vi sender ham væk til fordel for et andet usikkert kort. I håbet om et lykketræf.
Ikke ét eneste navn der indikerer en fhv. sikker hånd fra klubbens side. Spændt på, hvordan klubben lørdag i Musikhuset vil fejre vinduets succes.
Eller overbevisningen om foråret 2026's succeshistorie.
Threads: 9
To tilgange. En man har vidst længe. Amoo som man blot ventede på blev gammel nok, og en lejespiller for 6 mdr uden købsoption. Det tyder rigtig meget på at de har fået mange kolde skuldre. Jeg er specielt skuffet over man ikke fik en angriber ind. Nu skal vi sætte vores lid til nogen som hidtil har vist de ikke lige laver en Onugkha med mål i otte kampe i træk. Mindre kan gøre det men mere end hvad de har vist forventes. Jeg er ikke optimist men det var jeg heller ikke for 12 mdr siden.