Threads: 0
(31-01-2026, 02:52 PM)vbfyn Wrote: Nu er Sønderskov også væk. Skifter til Esbjerg. Næstbedste række er måske også mere hans niveau lige nu, men jeg havde dog håbet, vi havde satset mere på ham. Så har vi vel kun Velkov, Lasse Nielsen og Lund til midterforsvaret...?
Ja, det midterforsvar kan godt se lidt tyndt ud. Gundelund og CS har jo spillet i midterforsvaret her i opstarten. Måske ser ledelsen dette som løsningen, selvom jeg kan have mine tvivl.
Threads: 8
Undrer mig, at nogen ikke henviser til VAF's artikel for to dage siden. Jeg havde overset den. Banke skriver, at klubben tager det roligt, og mener, at truppen har "sat sig" og derfor hænger bedre sammen til foråret. De er opmærksomme her til sidst på muligheder, men hvis det ikke sker, spiller vi med dem, vi har.
Threads: 1
31-01-2026, 06:00 PM
(This post was last modified: 31-01-2026, 06:01 PM by OAOA.)
(31-01-2026, 05:15 PM)Victor Wrote: Undrer mig, at nogen ikke henviser til VAF's artikel for to dage siden. Jeg havde overset den. Banke skriver, at klubben tager det roligt, og mener, at truppen har "sat sig" og derfor hænger bedre sammen til foråret. De er opmærksomme her til sidst på muligheder, men hvis det ikke sker, spiller vi med dem, vi har.
Det er jo indlysende. Kommer der ikke noget ind, så spiller vi med dem vi har.
Farzam fra Tipsbladet forventer en forsvarsspiller, midtbanespiller og angriber de sidste dage. Han plejer at have fingeren ret godt på pulsen.
Ift Sønderskov ville jeg også ønske, at det havde været en succes, men jeg må også sige, at han har været enorm usikker og lavet store forsvarsmæssige fejl i de få kampe han fik.
Jeg finder det vanskeligt, at tage klubben seriøst, hvis vi ikke henter minimum en centerforsvarer og en angriber. Og vi halter jo også voldsomt på venstre back. Det er taberagtigt at give op nu, og tænke 1. div.
Threads: 2
(31-01-2026, 06:00 PM)OAOA Wrote: (31-01-2026, 05:15 PM)Victor Wrote: Undrer mig, at nogen ikke henviser til VAF's artikel for to dage siden. Jeg havde overset den. Banke skriver, at klubben tager det roligt, og mener, at truppen har "sat sig" og derfor hænger bedre sammen til foråret. De er opmærksomme her til sidst på muligheder, men hvis det ikke sker, spiller vi med dem, vi har.
Det er jo indlysende. Kommer der ikke noget ind, så spiller vi med dem vi har.
Farzam fra Tipsbladet forventer en forsvarsspiller, midtbanespiller og angriber de sidste dage. Han plejer at have fingeren ret godt på pulsen.
Ift Sønderskov ville jeg også ønske, at det havde været en succes, men jeg må også sige, at han har været enorm usikker og lavet store forsvarsmæssige fejl i de få kampe han fik.
Hvis der kommer nogle tilgange, bliver det helt sikkert en "BOMBE" på Tipsbladet.
31-01-2026, 09:02 PM
(This post was last modified: 31-01-2026, 09:04 PM by VB-Koebenhavner.)
Det er nok bedst at vente med den endelige dom 52 timer endnu
Men hvis nuværende trup med Hjulsager, Duelelund, Amon, Duin og Faghir som tikkende skadesbomber og 3 stk talenter fra det afrikanske kontinent, der måske næppe spillemæssigt kommer til at blomstre før end noget lunere vejr indfinder sig og kun 3 midterstoppere -og den ene betragtelig langsom, er vores trup efter 2/2--så er vi mere end ilde ude, og det vil kræve et endnu større mirakel end sidste år for at klare den
Threads: 9
(31-01-2026, 01:57 PM)xhofa Wrote: Lauritsen spurgte allerede i sommers om at komme videre fra Brøndby. På daværende tidspunkt var han fast mand. Det siger man vel ikke, hvis ambitionerne er VB? Ville elske at få ham tilbage, men kan ikke se det for mig.
Rygtestrømmen er naturligvis lav, når der ikke sker 
Det kunne jo være på en lejeaftale hvis ikke andet viser sig for ham. Når man ikke spiller så står man jo også selv lidt dårligere med henblik på et skifte. Med salget af Sønderskov tror jeg nu også der er en midterforsvarer på vej under alle omstændigheder.
Og selvfølgelig sker der noget og VB har gang i et eller andet. Det har Hemmersam også selv sagt. Om det så bliver til noget er ikke til at sige. Men det kan være Hemmersam er bedre til at holde tæt end hvad der har været tidligere og dermed lukket for det varme vand hos dem der altid vidste noget.
Jeg ser nu ikke så sort på det med spillertilgang - eller mangel på samme.
I mine øjne har vi faktisk en god trup med gode spillere.
At være træner for et fodboldhold svarer vel til en kok med spillerne som ingredienserne.
En god kok kan nærmest trylle med de ingredienser, der er til rådighed.
Prelec kunne kun lave én ret - en gryderet, der højst havde lidt forskellige krydderier.
Nørgaard tror jeg på er en bedre "kok".
Han kan lave flere velsmagende retter med de "ingredienser", der er til rådighed.
Han kunne måske godt tænke sig lidt flere muligheder, men det han har, går an.
Jeg glæder mig til at se, hvad Nørgaard serverer. :-)
Det er lidt sådan, klubben ser på det, ifg. Banke. De tager det roligt, siger de vandrør, han har lyttet til. Men der kan godt komme til at ske noget inden i morgen kl. 23.59.59.
Threads: 4
01-02-2026, 04:17 PM
(This post was last modified: 01-02-2026, 04:18 PM by Allan Simonsen.)
(01-02-2026, 11:05 AM)Victor Wrote: Det er lidt sådan, klubben ser på det, ifg. Banke. De tager det roligt, siger de vandrør, han har lyttet til. Men der kan godt komme til at ske noget inden i morgen kl. 23.59.59.
Hemmersam er til gengæld den værste signing, som Vejle har foretaget til den sportslige ledelse. Hvis hans job er at sælge ud af talenter og intet hente ind til at amputeret angreb og forsvar, så kan vi lige så godt hente en mindre profileret sportschef til en lavere løn.
Han sagde direkte i en podcast, at de 100 % går efter at blive i Superligaen, men det er jo den sædvanlige fan-pleasende kommunikation. Jeg ville have langt mere respekt for det, hvis han havde sagt, at de har gang i et langsigtet projekt, og at de derfor ikke direkte går efter at blive i Superligaen i denne sæson.
Jeg bryder mig simpelthen ikke om, at Hemmersam siger alt det, som fansene vil høre, uden at det viser sig i den konkrete strategi (salg af lokale talenter, signing af talenter fra eksotiske lande, ingen rød tråd i spillestil). Han virker for meget som en træls sælger, der lover utroligt meget, som man ikke kan leve op til.
|