Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Træningskampe sommer 2026
"Vi" modargumenterer ikke, men siger på "ro på" de første dage.

Det kan jo også være, at en spiller er syg, og derfor ikke præsterer så godt.
Reply
(15-06-2026, 01:16 PM)Victor Wrote: "Vi" modargumenterer ikke, men siger på "ro på" de første dage.

Det kan jo også være, at en spiller er syg, og derfor ikke præsterer så godt.

Tror du ikke at trænerne er blevet informeret hvis spilleren er syg? Spilleren laver selvfølgelig ikke testen hvis han er syg da det vil påvirke resultatet..
Reply
Det er en mærkelig diskussion det her.
I virkeligheden burde de udføre sådanne test for lukkede døre. Hverken vi, spillerne eller klubben har nogen gavn af, at vi får nogle resultater, som vi i virkeligheden var svært ved at forholde os til.
Reply
(15-06-2026, 01:08 PM)VB-stralis Wrote: Selvfølgelig er de vigtige. I hvor god form er spillerne efter en måneds pause. Spillerne får et program med på ferie for ikke at møde op i 'kageform'!
Derfor alle hold foretager dem. Dårlig form -> hårdt arbejde forude! Vi, der var deroppe, hørte trænerne råbe på spillerne, fx. "Kom NU, Faghir!"

MacLovin skriver: - "Det er tydeligt at læse, at I ikke har en dyt forstand på fysiske tests.
Jeg siger ikke at faghir ikke er i god form. Måske, måske ikke. Det kan man ikke konkludere ud fra nogle videoklip. Og sådan set heller ikke
ved udelukkende resultatet af en bip test. Sådan er det bare. - Og hvis I modargumenterer, må i komme med noget fagligt belæg for det."

Nu så jeg altså testen med egne øjne. Oplevede diverse spilleres skuffelse, når de måtte gå ud. Hvis ikke man måler den fysiske form, hvad da, McL?
Hvorfor laver man fysiske tests? Endda over to dage! Det er da dig, der har et forklaringsproblem! Det nytter ikke noget at tale udenom.
Som Hemmersam og klubben også forsøgte i vinter. Evt. mangler vil blive afsløret/udstillet, når vi møder andre hold, som tager dén slags alvorligt!

Som jeg skiver er resultatet af én type af en fysisk test ikke fyldestgørende. Måske er det uklart skrevet.

Men når man arbejder med fysiske test, er der fordele og ulemper ved alle slags test. Så derfor får man ikke den fulde sandhed igennem en test. Og der er nogle der hænger sig meget i bip testen. Den får altid meget opmærksomhed. Den giver også en indikation af hvordan formen er. Og sammen med andre test, får man et klarere billede.
Og som jeg også siger. Det er da muligt at faghir er i dårlig kondition.
Men vi ved også alle at Faghir har haft mange muskelskader. Og den historik gør i sig selv, at han er bagud på netop den type test.

Men hvis man gerne vil være sort / hvid tænkende. Så er ovenstående bare en omgang vrøvl. Men det er sådan det er!
Reply
Enig med OAOA. Det må være et tegn på, at vi har uhyre lidt at diskutere, at nogen går så meget op i den test.
Reply
Ift. Faghir har han været on/off skadet hele vinter/forår. Han har aldrig kunne bygge hans form op som andre i truppen har kunne. Samtidig var Faghir skadet d 17 maj mod OB, under en måned siden, en skade han muligvis også har døjet med i denne ferie. Det slet ikke sikkert han har kunne træne på samme måde i hans ferie som andre har kunne gøre det. Derfor har det muligvis også kunne påvirke hans form til denne test.

Der er så mange nuancer til det her, at det er for svært for os at kunne konkludere noget som helst om det.
Reply
Men ligegyldigt hvad undskyldningerne så er, betyder det, at hans form ikke er, hvor den skal være.
Hvilket ikke er overraskende, idet den på intet tidspunkt har været det. Har han været i stand til at spille én hel kamp?
Det er jo heller ikke sådan, at spillerne sendes på ferie uden et program til at holde sig i form.

Jeg konkluderer bare, at det er bekymrende, at begge vore topangribere pt. forekommer ude af form (skadet?). Som i hele den forgangne sæson!
Reply
Enig. Derfor skal vi have et par nye. At tro på Duin og Faghir er at spille russisk roulette med sæsonen.
Reply
(15-06-2026, 01:36 PM)OAOA Wrote: Det er en mærkelig diskussion det her.
I virkeligheden burde de udføre sådanne test for lukkede døre. Hverken vi, spillerne eller klubben har nogen gavn af, at vi får nogle resultater, som vi i virkeligheden var svært ved at forholde os til.

Det er jeg enig i. Det er i småtingsafdelingen det her, jeg vil endda påstå at dem der tager op for at se de her test nok heller ikke har for meget at lave i hverdagen hvis man har tiden til det..
Reply
Da slet, slet ikke enig. Den slags tests er netop ganske interessante. Og jeg kan godt garantere for, at spillerne selv går højt op i det.
Der var store frustrationer, når de udgik - enten af udmattelse, eller fordi man blev sendt ud af teamet for 'tyvstart' fx.
En hård omgang for spillerne, men det viser en hel del om, hvor spillerne står!
(- om de burde være lukkede, kan så diskuteres. Men så 'hemmeligt' er det vel heller ikke .... )

Man kan da også fornemme, at der er en vis interesse for det på nærværende forum!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)