Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VB - AGF (1-2)
Hvilke angribere havde vi, inden vi handlede i vinter? Hvordan er deres skæbne? Hvordan var deres historik?
Hvem er vores 9'er? Hvilke angribere har vi nu? Hvilken angriber (nævn i det mindste bare én)?

(PS. Har netop hørt Viva Vejle - og det undrer mig, at d'herrer ikke er klar over, at både Hjulsager og Nielsen er ude til kampen søndag.
- Velkov sandsynligvis ude, det véd de dog)
Reply
(28-02-2026, 05:43 AM)VB-stralis Wrote: Hvilke angribere havde vi, inden vi handlede i vinter? Hvordan er deres skæbne? Hvordan var deres historik?
Hvem er vores 9'er? Hvilke angribere har vi nu? Hvilken angriber (nævn i det mindste bare én)?

(PS. Har netop hørt Viva Vejle - og det undrer mig, at d'herrer ikke er klar over, at både Hjulsager og Nielsen er ude til kampen søndag.
- Velkov sandsynligvis ude, det véd de dog)

Vi har bismark, AK, GG som godt kan spiller 9'er
Reply
Vindueknækkeren - jeg gider simpelthen ikke din tone og form, så du er på ignore herfra fremadrettet. Ærgerligt at have sådan et medlem i forum.
Reply
(28-02-2026, 10:33 AM)Vindueknækkeren Wrote: Vi har bismark, AK, GG som godt kan spiller 9'er

- "som godt kan spille 9'er" - Vil du kalde dem 9-ere?

Jeg taler om reelle 9'ere. Du véd vel, at GF stiller med Mortensen, Beck, Arnstad & Yakob!? 
Bismark er offensiv midt. GG er fløj. AK måske engang, har scoret 0 mål i år.

'Nød lærer nøgen kvinde at spinde.' Javist. - Man kan jo flytte rundt på alle. Selv Lasse Nielsen kunne vi sætte på en 9'er plads. 
Dette gør ham dog ikke til en 9'er. Måske af navn, men ikke af gavn ....
Reply
(28-02-2026, 03:58 PM)VB-stralis Wrote: Jeg taler om reelle 9'ere. Du véd vel, at GF stiller med Mortensen, Beck, Arnstad & Yakob!? 

Hvor mange af de fire spillere er 9'ere?
Reply
(28-02-2026, 03:58 PM)VB-stralis Wrote:
(28-02-2026, 10:33 AM)Vindueknækkeren Wrote: Vi har bismark, AK, GG som godt kan spiller 9'er

Jeg taler om reelle 9'ere. Du véd vel, at GF stiller med Mortensen, Beck, Arnstad & Yakob!? 

'Nød lærer nøgen kvinde at spinde.' Javist. - Man kan jo flytte rundt på alle. Selv Lasse Nielsen kunne vi sætte på en 9'er plads. 

Præcis
Og når vi kommenterer på truppens bredde og undskylder med de mange skader, så skal vi huske på, at bl.a Hjulsager , Faghir og Lauritsen var mere skadede end klar helle efteråret. Og at nævne Hetemi og Van Brúggen blandt VB¨s nuværende skader er jo lidt patetisk. Vidste ledelsen ikke,  at de først ville være klar til foråret?
Og at det ene af VB¨s to indkøb er røget direkte på skadeslisten - det er bare så meget VB, som det kan blive.Jeg kunne godt tænke mig at kende Amoo-s skadeshistorik
Reply
(28-02-2026, 12:54 AM)SteenBiilmann Wrote: Jeres indlæg viser fint at det er svært.

Jo, man kan ALTID forudse skader. Ikke på hvilke positioner og spillere, men visse spillere er mere udsatte end andre, og visse spillere har en dårligere skadeshistorik end andre. Så JO, vi burde have forudset flere skader. Der kommer ALTID skader. Altid.

Ja, vi hentede Latsabidze, en ung centerforsvarer som er en udviklingsspiller, og ifølge alle indberetninger her og info på diverse sites, meget langt fra startopstillingen. Så altså ikke på nogen måde en forstærkning her og nu hvor vi har behovet.

Ja, i teorien har vi 3 venstre backs, hvis vi betegner Bach som back, modsat angriber som han står anført som på VB's hjemmeside. Og Sørensen er dumpet med et gigantisk brag på banen i kamp, og både af mig og de to seneste trænere. Tabatadze er i bedste fald en joker, som måske kommer i spil her i foråret. Så selvfølgelig burde vi have hentet forstærkning på den position. Indlysende.

Angreb - Øh, Wahid er altså skadet og ude i længere tid jf info her og andre steder. Hvem har vi eller på den post? Vi mangler så skrigende åbenlyst en angriber.

Sorry guys, det er søgt, og langt ude, at påstå at vi reelt har forstærket os på de 3 pladser.

Jeg synes nu ellers, at Tobias Bach gør det ret godt på venstre back, så hvordan han er listet på hjemmesiden betyder ikke det store for mig.

Jeg kender intet til vores nye georgiske forsvarsspiller, men jeg ved, at Sønderskov, som han erstattede, ikke havde niveau til superligaen og formentlig ikke får det de næste par år.

Jeg har ikke påstået, at vi er forstærket på angrebspositionen, omend jeg foretrækker Faghir på pladsen fremfor Chakha.
Reply

Jeg vil skide på om de er " reelle" 9'ere, hvis de kan fungere som 9'ere så er det godt nok for mig.

(28-02-2026, 12:55 PM)SteenBiilmann Wrote: Vindueknækkeren - jeg gider simpelthen ikke din tone og form, så du er på ignore herfra fremadrettet. Ærgerligt at have sådan et medlem i forum.

Ja det tænkte jeg nok hr spåmand. Så kunne du ikke finde noget argument imod og så bliver du pigefornærmet. Victory is OURS!!!
Reply

Din konstante henvisen til 9'er positionen bliver endnu mere paradoksal af, at Vejle Boldklub i de seneste tre sæsoner har haft klubbens mest rendyrkede boksangriber efter årtusindskiftet. 39 mål i 88 kampe. Alligevel kristiserede du ham konstant - og det er almindelig kendt, at du fejrede hans exit alle tre gange han forlod Nørreskoven. Din 9'er snak handler jo tilsyndeladende ikke om mål, eller gør den?

Og hvad med Beck (Bech?), Arnstad og Yakob? Er de 9'ere eller hvad?
Reply
Faghir kom senest hjem i kageform. Var end ikke i nærheden af superligaform. Scorede i 2025 NUL mål. Derfor!
I februar så det så ud til, at han - endelig - var kommet i gang, og jeg frydede mig. Det holdt i 1,5 kamp!

Mortensen og Beck er da reelle 9'ere. Om Arnstad og Yakob er, skal jeg lade være usagt. Men de opfører sig i det mindste sådan.
Aner ikke, om nogen af vores kan fungere som sådan. At fremhæve AK (NUL mål) er da nærmest useriøst. 

Men du synes måske, vi er fint besat i front!? At vi mht. indkøb har vist rettididig omhu!?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)