09-02-2026, 09:59 PM
Intet nyt i det nye år. Man møder ikke op i første halvleg som set så tit.
Skuffende så mange som viser så lidt.
FORZA VB 4EVER
|
VB - FC Fredericia (2-3)
|
|
09-02-2026, 09:59 PM
Intet nyt i det nye år. Man møder ikke op i første halvleg som set så tit.
FORZA VB 4EVER
09-02-2026, 10:08 PM
Helt vildt så mange af vores spillere der ligner små ligeglade dukkebørn på banen. Ren alibi-fodbold i store dele af kampen. De giver ikke en skid, men løber det ene sløje alibi-sjoskede, halvhjertede, opgivende, langsomme løb efter det andet. Den her kamp er symbol på alt det der er helt galt i Vejle Boldklub.
09-02-2026, 10:26 PM
En underlig kamp som vi jo først og fremmest taber på horrible defensive aktioner og en totalt tandløs offensiv i 1.halvleg, og det virkede for mig som om, at CN havde valgt en forkert formation.
Last impression is the lasting impression og selvfølgelig var det et helt andet VB- hold vi så i 2.havleg og Faghir og Bach gjorde det flot og samlet set, havde vi vurderet på de mange chancer i 2.havleg nok fortjent mindst det ene point. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke. at Frede jo havde 3-0 i ryggen og derfor valgte en (risikabel) taktik med at overlade alt spil til VB. Bunnlinjen er i hvert fald, at vi ikke fik udnyttet Silkes nederlag, og derfor stadig er 6 point fra redning med en kamp mindre i hånden. Jeg vil gerne se kampen mod Randers på fredag inden jeg rigtig kan vurdere VB, En ting er dog sikkert: Vi vinder ingen kampe med så store og grove defensive fejl, og jeg er rystet over, at de ikke er blevet luget ud i vinterpausen
09-02-2026, 11:08 PM
Katastrofal første halvleg. Skammeligt at give dem tre mål. De løb jo bare igennem. Vekic' fejl rystede VBerne synes jeg. Det er for ringe. Ja, det var ringe af Vekic men det kan ske. De må ikke rystes på den måde. Det sagt så var der også muligheder for 3-3 men nej - for ringe. Dumpet i dag. Jeg var mest bekymret for offensiven og fortrøstningsfuld for defensiven, men har det lige omvendt lige nu. Et lyspunkt at Wahid kom på tavlen. Lad ham få så meget tur i den, selvtillid osv. Og også godt at Gammelgaard igen fik scoret.
09-02-2026, 11:51 PM
Minusser ved kampen: Vekic, Lasse nielsen, Gundelund, Enggaard, og velkov.
plusser ved kampen: Valdemar lund ser bedre ud, Wahid faghir ser bedre ud og Tobias bach har KVALITET!
10-02-2026, 12:21 AM
(04-02-2026, 04:15 PM)VB-Koebenhavner Wrote:(04-02-2026, 04:08 PM)Victor Wrote: Banke skriver, at det gik galt i 2. halvleg, da B-kæden kom ind. (09-02-2026, 11:51 PM)Vindueknækkeren Wrote: Minusser ved kampen: Vekic, Lasse nielsen, Gundelund, Enggaard, og velkov. Enggaard? Du må da mene Hjulsager?
10-02-2026, 12:41 AM
(This post was last modified: 10-02-2026, 12:50 AM by VB-stralis.)
Under al al kritik at møde op og levere sådan en gang klovnefodbold. Så blegner de første velspillede minutter i 1. og hele 2. halvleg.
Véd godt, at vi spillede fin bold i anden, men på en billig baggrund: Frede havde jo 'været der' og taget, hvad de kom efter! Vekic burde godt og grundigt skamme sig. Og Velkov og Gunde. Claus Nørgaard for dén indstilling, at denne kamp ikke betød mere end alle andre. Jo - saftsuseme da den gjorde. Frede vidste det. Michael Hansen vidste det. Ren udenomssnak. Skønne spildte euro at sende sådan en flok tabere til Cypern. Men lad os nu se, hvordan vi reagerer og spiller i Randers. Og om CN kommer med samme indstilling deroppe. Dette var i hvert fald et kæmpeskridt ned i den 'attraktive' division! Ret skal være ret: Der var en smule at glæde sig over: Faghir spillede en godkendt kamp. AK i startelleveren må være en saga blott. Lund og Back gode. Små lys i mørket, trods alt. KIG VENLIGST PÅ TABELLEN, NØRGAARD! Tilskuertallet under 5.000. Skal de sidste også skræmmes væk? Mener klubben fortsat, det var klogt ikke at investere i forbedringer?
10-02-2026, 12:45 AM
10-02-2026, 07:40 AM
(10-02-2026, 12:41 AM)VB-stralis Wrote: Under al al kritik at møde op og levere sådan en gang klovnefodbold. Så blegner de første velspillede minutter i 1. og hele 2. halvleg. Der var så vidt jeg hørte over 5000 i går. Det er altså ikke så elendighed, når man tænker på hvor pisse koldt det var i går
Vi var bedre end FCF, men når man forærer tre mål væk, i hvert fald to, kan man ikke forvente point(s) i Superligaen. Til gengæld nedrykning.
Dog skal holdet roses for at skyde brystet frem i 2. halvleg og undgå den totale ydmygelse. Der var i perioder power play mod FC's mål. Ingen skæld ud til Vekic. Han har hjulpet os så mange gange før. Gunde i problemer. Bedste mand: Tobias Bach. Wahid løb/gik meget rundt, men viste dog også i momenter fremgang, ikke kun ved målet, men også i boldomgang. |
|
« Next Oldest | Next Newest »
|