Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
(15-08-2026, 07:51 AM)Jonathan Togo Wrote:
(14-08-2026, 08:47 PM)McLovin Wrote: 16 ud af 18 point. Men det går af helveds til. Ikk Stralis?

16 point eller ej, så synes jeg stadigvæk ovenstående er “hoved på sømmet” modargumenter mig gerne, men med rigtige argumenter i stedet for halvdårlige onliners. Tror du på CS, Nikolaj Larsen, LN med flere i Superligaen?

Nej. Men må sige at jeg er mere bekymret når der angribes i gundelunds side. Han har nogle voldsomme ture op af banen. Men hold fast han sover tit defensivt.

Men så vidt jeg ved er der 3 uger tilbage af transfervinduet. Og der kommer vidst nok et igen til vinter. Måske endda igen næste sommer.

Men lad os se hvad der sker inden for de næste uger. Vejle er da mere attraktiv som nr. 1 nu end før sæsonen.
Reply
Ja, men forbered jer på, at der også kan komme et chok eller to...Tobias Bach er brandvarm! Det kunne da vist let tænkes, at en superligaklub e.l. kunne finde på at byde på ham.

Eller Duelund.

Vi kan den 1. september stå svækket tilbage. Så kan man selvfølgelig altid sige, at vi i givet fald selv bestemmer, om vi vil sælge. Men det ændrer ikke på, at vi kan ende med at få panderynker.
Reply
(15-08-2026, 09:54 AM)Victor Wrote: Ja, men forbered jer på, at der også kan komme et chok eller to...Tobias Bach er brandvarm! Det kunne da vist let tænkes, at en superligaklub e.l. kunne finde på at byde på ham.

Eller Duelund.

Vi kan den 1. september stå svækket tilbage. Så kan man  selvfølgelig altid sige, at vi i givet fald selv bestemmer, om vi vil sælge. Men det ændrer ikke på, at vi kan ende med at få panderynker.

Jeg frygter også at Bach bliver solgt. Vi er dog en sælgende klub og bliver nødt til på en eller anden måde at få økonomien til at hænge sammen, selvom det selvf. vil være dyrt købt, at sælge vores topscorer. Er han ikke mindst 1 mio. euro værd lige nu, hvis ikke mere? (kontraktudløb i 2029, 23 år, ikke mange skader). 
https://www.transfermarkt.com/tobias-bac...ler/923776
Reply
(15-08-2026, 02:27 PM)Tobias Jacobsen Wrote:
(15-08-2026, 09:54 AM)Victor Wrote: Ja, men forbered jer på, at der også kan komme et chok eller to...Tobias Bach er brandvarm! Det kunne da vist let tænkes, at en superligaklub e.l. kunne finde på at byde på ham.

Eller Duelund.

Vi kan den 1. september stå svækket tilbage. Så kan man  selvfølgelig altid sige, at vi i givet fald selv bestemmer, om vi vil sælge. Men det ændrer ikke på, at vi kan ende med at få panderynker.

Jeg frygter også at Bach bliver solgt. Vi er dog en sælgende klub og bliver nødt til på en eller anden måde at få økonomien til at hænge sammen, selvom det selvf. vil være dyrt købt, at sælge vores topscorer. Er han ikke mindst 1 mio. euro værd lige nu, hvis ikke mere? (kontraktudløb i 2029, 23 år, ikke mange skader). 
https://www.transfermarkt.com/tobias-bac...ler/923776
Afviste vi ikke et bud på 1 mill.euro sidste sæson
Mener det var en belgisk klub.Han må efter min mening 
Være mere værd nu.EDIT.Det var schweiziske FC Thun.
Reply
Hvis vi sælger GG, så står afløseren klar: Camara! Han er skidegod på højre kant: Lynhurtig, snævre driblinger - og ned og indover...

Men jeg ved ikke, om GG overhovedet bliver solgt. Han har ikke været så dominerende indtil videre.

Ang. Bach bliver det selvfølgelig sværere at finde en erstatning internt. Folk, der løbende scorer, hænger ikke på træerne.
Reply
Kald mig bare en naiv jubeloptimist. Men jeg synes det går meget godt.

Er sikker på der nok skal kunne findes noget negativt for nogle. Har dog godt nok svært ved at forestille mig hvad. Men er blevet overrasket før.

7 sejre ud af de sidste 8 kampe.
Reply
(27-08-2026, 09:22 PM)McLovin Wrote: Kald mig bare en naiv jubeloptimist. Men jeg synes det går meget godt.

Er sikker på der nok skal kunne findes noget negativt for nogle. Har dog godt nok svært ved at forestille mig hvad. Men er blevet overrasket før.

7 sejre ud af de sidste 8 kampe.

Jeg er langt fra enig i alle dine betragtninger, men i dag må jeg lægge mig fladt ned og sige det var overbevisende. Vi var godt afstemte, vi var farlige og vi lukkede godt af. Derudover så begynder Bismarck og Camara at levere på et godt niveau.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)