04-08-2026, 06:57 PM
(This post was last modified: 04-08-2026, 07:12 PM by VB-Koebenhavner.)
(03-08-2026, 08:18 PM)Engangvejlealtidvejle Wrote: Tvivler nu på at det var Henrik Toft's 3 mål i 2 kampe, hvor vi vandt stort i begge, der afgjorde oprykningen. Både Issey , Lawal og Balling var langt vigtigere.
Sakset fra Wikipedia:
I 2005 blev han kåret som Årets spiller i 1. division 2005 og var en vigtig brik på Vejle-holdet, der sikrede sig oprykning til Superligaen i 2005/2006 sæsonen
Men det var ikke så meget det der var min pointe- jeg efterlyste tidligere tiders handleevne/kraft overfor konkurrerende klubber

(04-08-2026, 03:54 PM)Victor Wrote: Duin ude resten af året! VB søger efter en ny angriber.
Lasse Nielsen ude et par uger endnu.
Gitz tilbage på træningsbanen.
VAF
Den signing med Duin og efterfølgende forløb er noget af det mest groteske i mit lange forløb som VB-fan
(04-08-2026, 04:30 PM)McLovin Wrote: Som jeg hele tiden har sagt. Ingen grund til at være så negativ. Det gik. Og der KOM forstærkninger. Dejligt at det er en dygtig sportslig ledelse der handler, og ikke katastrofe-tænkende hysteriske fans.
Men gad vide om det er fordi, de har læst “ekspertenes” dommedags profetier herinde, at de handler? Eller om det er fordi de har begge hænder sikkert på rattet og ikke er nogle fu..ing amatører?
Ja ligesom ledelsen havde en stensikker hånd på rattet, da de styrede os direkte ned i 1.divison ved at forholde sig totalt passivt i vinterens transfervindue
Jeg kan nu ikke falde på halen over, at de henter en spiller som de fleste herinde på Forum og FB i lang tid forbandede langt væk for den ene fejl efter den anden -og som er en yderst kortsigtet løsning på en halvårlig kontrakt.Dermed ikke være sagt, at det ikke indenfor de rammer Hemmersam åbenbart har at arbejde indenfor ikke er en fornuftig nok løsning
Men den voldsomme hyldest til ledelsen alene på den baggrund er måske lidt i den overdrevne ende.
Nej lad mig se dem komme med en angriber der indtil nu har bevist sig på et fornuftigt plan og som ikke er en omvandrende skadestue. Så kan vi kigge på skåltalerne.
Er det i øvrigt en fast bestanddel af dine sproglige verden at folk skal kaldes for øgenavne og deres meninger karikeres i sort/hvid? Jeg og andre kan selvfølgelig bare lade være med at læse dine indlæg, men når du skriver dem må jeg formode, at det er fordi du gerne vil høres i debatten, ikke? Hvis jeg har ret vil jeg bare venligst anbefale dig at gentænke din form lidt
God Aften