Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
(11 hours ago)VB-stralis Wrote:
(Yesterday, 11:40 PM)Vindueknækkeren Wrote:
(Yesterday, 10:40 PM)VB-stralis Wrote: Måske nogenlunde uændret. Hetemi har været væk et år. Gitz er ung og uerfaren. Men måske ...
Men stadig er vi langt fra ligaklassen .... (ikke mindst uden angribere!)

Er det dig der har filmet videoen af bip testen på debatgruppen?

Nej, det var én af de andre. det gør han jævnligt. Hvorfor, noget i vejen? Kan nævne det ved lejlighed.

Nej ville bare rose for at vi andre får noget indblik i træningen!
Reply
Ord er taknemmelige, og som VB-fan véd man efterhånden, at udtalelser derfra i dén grad skal tages med et gran salt.
Men et flot skudsmål af Claus Nørgaard af vores nye offensivspiller Gustav Markussen:

- "Markussen kan noget andet end vore øvrige offensivspillere: Han kan læse spillet, lave assists og sætte spillet op. Og så kan han lave mål!"

Lyder jo vældigt. Det kan vore egne altså ikke!? (men så undres man over, så lidt spilletid han fik senest i den lille klub 25 km mod sydøst!)
Reply
Big Grin 
(Yesterday, 10:40 PM)VB-stralis Wrote: Måske nogenlunde uændret. Hetemi har været væk et år. Gitz er ung og uerfaren. Men måske ...
Men stadig er vi langt fra ligaklassen .... (ikke mindst uden angribere!)

He he,Jeg havde også lige efter par hvis”er
Reply
Altså, hvis Wahid og Duin viser sig ikke at være fodboldinvalide, er angrebsproblemet løst. Min tro på dette ligger dog på et lille sted. En ung mand, i starten af tyverne (Wahid), må ikke være skadet i månedsvis, med mindre der er tale om meget alvorlige skader (korsbånd osv.) Hvis der er tale om konstante overbelastningsskader på sener/muskler, som han ikke kan klare, er han i mine øjne fodboldinvalid. Det samme med Duin.

Konklusion: Vi skal have to angribere. Hvorfor en ikke er nok? Fordi den anden altid bliver skadet. Virkelighedens verden.
Reply
Trækker med glæde min skepsis tilbage. Men var det 2 mål, vi fik fra Faghir i seneste sæson? 0 mål fra Duin?
Faghir måtte udgå fra testen i forgårs som klart den første. Duin end ikke i stand til at stille op.

Så kan sportsdirektøren bruge nok så flotte ord. Klassespillere fx. Virkeligheden har hidtil vist noget andet.
Konklusion: Vi skal have to angribere. Svært at finde gode angribere, der vil spille i Betinia. Men det er vilkårene!
Fordi vi forsømte det i den forgangne sæson. - Men: Money talks!
Reply
Ift Duin skader, så er det slet ikke det samme som Faghir.

Som jeg har hørt det så var den første skade Duin fik mens hans var i klubben, noget der skete ved et rent uheld og ikke noget der kommer til at ske igen. Den holdte ham ude i lang tid. Hvad hans efterfølgende skader har været ved jeg dog ikke
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)