Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
Jeg synes det er FEDT med fredagskampe!
Reply
(09-06-2026, 04:16 PM)vbfyn Wrote:
(09-06-2026, 02:40 PM)Duffy_DK Wrote: 6 fredagskampe i de første 7 runder!

Ja, det er helt sort. Og de bliver kun vist på Viaplay, så det kræver den store pakke for at se dem på tv... Sad
Ellers må vi på stadion...

Hvad er problemet i at tage på stadion og støtte vores klub!?
Reply
Der er absolut ikke noget i vejen med at tage på stadion, og det gør jeg også. Jeg har haft sæsonkort i flere sæsoner og misser max 2-3 hjemmekampe pr. sæson.
Det er da fedt at have lørdag og søndag fri, men med en times kørsel henover den vestfynske motorvej en fredag eftermiddag kan det godt blive presset.
Reply
Nørgaard udtaler til VAF, at VB forventer flere forstærkninger end Larsen og Markussen.
Reply
(Yesterday, 02:27 PM)Victor Wrote: Nørgaard udtaler til VAF, at VB forventer flere forstærkninger end Larsen og Markussen.

Et hold, der sparkes ud af Suppen med fynd & klem, kan heller ikke forvente en returbillet til ligaen uden forstærkninger! I flertal.
Dags dato står vi endda svækkede (uden Enggaard, Lund, m.fl). Adskillige år i divisionen må have lært klubben ét & andet!
Reply
Ang. Enggaard var han kun delvis en succes. Nu er Lundrim tilbage.

Ang. Lund ser det ud til, at Gitz måske kunne blive en god erstatning.
Reply
(Yesterday, 05:03 PM)Victor Wrote: Ang. Enggaard var han kun delvis en succes. Nu er Lundrim tilbage.

Ang. Lund ser det ud til, at Gitz måske kunne blive en god erstatning.

Helt enig Victor,hvis hetemi finder tilbage til sit tidligere høje niveau (der gør han).
Hvis Gitz fortsætter hans udvikling så er vi ikke bare 1til1med igen.
Så synes jeg vi er forstærket på de 2 pladser.
Reply
Måske nogenlunde uændret. Hetemi har været væk et år. Gitz er ung og uerfaren. Men måske ...
Men stadig er vi langt fra ligaklassen .... (ikke mindst uden angribere!)
Reply
(Yesterday, 10:40 PM)VB-stralis Wrote: Måske nogenlunde uændret. Hetemi har været væk et år. Gitz er ung og uerfaren. Men måske ...

Er det dig der har filmet videoen af bip testen på debatgruppen?
Reply
(Yesterday, 11:40 PM)Vindueknækkeren Wrote:
(Yesterday, 10:40 PM)VB-stralis Wrote: Måske nogenlunde uændret. Hetemi har været væk et år. Gitz er ung og uerfaren. Men måske ...

Er det dig der har filmet videoen af bip testen på debatgruppen?

Nej, det var én af de andre. det gør han jævnligt. Hvorfor, noget i vejen? Kan nævne det ved lejlighed.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)