Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
Er der noget nyt om færingen og From?
Reply
Bold.dk skriver at VB har interesse i Mathias Jensen fra Brøndby. Dog med konkurrence fra SL klubben Lyngby https://bold.dk/fodbold/stillinger/super...ias-jensen
Reply
Jeg har svært ved at forstå, hvis vi går efter ham. Har vi ikke midtbanespillere nok?

Bytte med Hjulsager? Han vil vist gerne i gult, tror jeg.
Reply
(24-08-2026, 03:02 PM)Victor Wrote: Jeg har svært ved at forstå, hvis vi går efter ham. Har vi ikke midtbanespillere nok?

Bytte med Hjulsager? Han vil vist gerne i gult, tror jeg.

Er det AC Horsens du tænker på?
Reply
Måske en er på vej ud?
Reply
Til Pegro: Jeg mener, han udtalte sig meget positivt ift. Brøndby sidste år, før vi mødte dem. Kan ikke huske de eksakte ord.
Reply
I min optik virker det noget urealistisk med Hjulsager til BIF. Mener I seriøst at de kunne være interesserede i ham?
Reply
Som jeg før har nævnt tror jeg at CN leder efter spilleren som har den fysiske pakke til at vi kan blive et mere dominerende hold, en spiller som både kan tage duellerne defensivt, men som også kan føre bolden frem af banen, med andre ord en rigtig 8’er. “Bisse” kan til dels udføre rollen, men han har kæmpet med et utal af skader de sidste år, Gundelund til dels, han spiller dog mange pladser og kæmper nogle gange med det tekniske niveau. Jeg håber på det lykkes.
Reply
Det håber jeg at du har ret i Togo. Vi mangler i dén grad sådan en spiller. Og han skal være en ægte ledertype, som kan og vil lede og fordele, organisere, styre tempo osv.
Reply
(24-08-2026, 06:15 PM)Jonathan Togo Wrote: Som jeg før har nævnt tror jeg at CN leder efter spilleren som har den fysiske pakke til at vi kan blive et mere dominerende hold, en spiller som både kan tage duellerne defensivt, men som også kan føre bolden frem af banen, med andre ord en rigtig 8’er. “Bisse” kan til dels udføre rollen, men han har kæmpet med et utal af skader de sidste år, Gundelund til dels, han spiller dog mange pladser og kæmper nogle gange med det tekniske niveau. Jeg håber på det lykkes.
tyrese francois Måske en som ham
https://www.transfermarkt.com/tyrese-fra...ler/528888
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: SteenBiilmann, 3 Guest(s)