Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
Mit bedste bud vil også vær et sted i mellem 7-9 mDKK + videresalgsklausuler. Jeg har samtidig svært ved at forestille mig at vi har fået under det, da han var på en lang kontrakt og at klubberne i Superligaen vil blive mere pressede jo mere vi nærmer os transferdeadline, han er samtidig ikke blevet ni der værd siden sidste sommer.

Vi er heldigvis dækket godt ind på kanten, men lad os krydse fingre for: en ny CB, HB, 8’er + backup på 9’er. Og lad os komme af med LN, Hjulsager osv. hvis de alligevel ikke indgår i CN’s ønskede trup.
Reply
(17-08-2026, 01:17 PM)Jonathan Togo Wrote: Mit bedste bud vil også vær et sted i mellem 7-9 mDKK + videresalgsklausuler. Jeg har samtidig svært ved at forestille mig at vi har fået under det, da han var på en lang kontrakt og at klubberne i Superligaen vil blive mere pressede jo mere vi nærmer os transferdeadline, han er samtidig ikke blevet ni der værd siden sidste sommer.

Vi er heldigvis dækket godt ind på kanten, men lad os krydse fingre for: en ny CB, HB, 8’er + backup på 9’er. Og lad os komme af med LN, Hjulsager osv. hvis de alligevel ikke indgår i CN’s ønskede trup.

og hvordan har du så tænkt dig at komme af med Hjulsager og Lasse. Man hælder dem jo ikke bare ud med badevandet. Hjulsager har stadig 2 år tilbage af sin kontrakt, så en ophævelse vil nok blive dyr - og umiddelbart kan jeg ikke forestille mig, at han er det store salgsemne - skaderne taget i betragtning. Lasse er stadig god at have i truppen - superprofessionel og god fyr.
Reply
Stemmer fra Ådalen, OBs fanmedie, gætter på ar de er givet i hvert fald en mio euro og måske mere for Christian. 1 mio euro er cirka 7.5 mio. Så mon ikke det er 8-9 mio man er havnet på?
Reply
(17-08-2026, 02:03 PM)colazero Wrote: Stemmer fra Ådalen, OBs fanmedie, gætter på ar de er givet i hvert fald en mio euro og måske mere for Christian.
1 mio euro er cirka 7.5 mio. Så mon ikke det er 8-9 mio man er havnet på?
Har netop set billedet af GG i den striwrede OB-tricot og - det ser nu langt fra godt ud - og tæt på grimt Wink )) ....
Læser netop, at Hemmersam er godt tilfreds men - man hører vel heller aldrig en sportschef efter en salg udtrykke utilfredshed, vel?
Mit gæt er også godt 1 mio €. Vi kan kun gætte, så det ene gæt kan være lige så godt som det andet. Men han var nu bedre sidste år.
Endelig virker det lidt uambitiøst. Da ikke ganske usandsynligt, at VB og OB bytter plads næste sommer!

I øvrigt har vi vist et par glimrende substitutter til netop dén plads. Bl.a Camara og Marcussen.
Reply
For pokker. Jeg er fuldstændigt enig. Tænk engang.

Specielt synes jeg det er et helt gakket skifte af GG.
For Vejle, kan det være et fint nok salg. Om ikke andet, viser det at man faktisk formår at få nogle salg igennem.
Reply
(17-08-2026, 01:36 PM)pegro Wrote:
(17-08-2026, 01:17 PM)Jonathan Togo Wrote: Mit bedste bud vil også vær et sted i mellem 7-9 mDKK + videresalgsklausuler. Jeg har samtidig svært ved at forestille mig at vi har fået under det, da han var på en lang kontrakt og at klubberne i Superligaen vil blive mere pressede jo mere vi nærmer os transferdeadline, han er samtidig ikke blevet ni der værd siden sidste sommer.

og hvordan har du så tænkt dig at komme af med Hjulsager og Lasse. Man hælder dem jo ikke bare ud med badevandet. Hjulsager har stadig 2 år tilbage af sin kontrakt, så en ophævelse vil nok blive dyr - og umiddelbart kan jeg ikke forestille mig, at han er det store salgsemne - skaderne taget i betragtning. Lasse er stadig god at have i truppen - superprofessionel og god fyr.

Personligt kan jeg godt lide Hjulsager, men hvis vi ikke vil bruge ham synes jeg det er ærgerligt at have ham i truppen. LN er i mine øjne “over the hill” men kan være fin som back-up, jeg tror dog ikke på ham i Superligaen. Det sagt så er vores trup nu ved at være forholdsvis smal, så nu handler det mere om at finde tilføjelser på de nævnte pladser.
Reply
Jeg tvivler på at Brøndby havde budt 30-35 millioner sidste sæson
Det er vist ikke verificeret nogen steder.
Det vil vel nærmest være Vejles største salg,det havde vi ikke
Sagt nej til.
Super godt hvis han er solgt for 7-10 millioner.
Som andre også skriver der står andre spillere klar til hans plads.
Det er sådan det er,nogen må sælges, så nogen nye kan vokse frem
Så de kan sælges.
Reply
VB har tidligere været sat i forbindelse med Lucas From og nu bekræfter Tipsbladet at der er interesse. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-divisi...lucas-from
Reply
Gad vide om de overvejer ham som 9'er? For som vi har diskuteret andetsteds, så er vi vel fint besat på kanterne...
Reply
Genialt at hente Lucas From (vi slår to fluer med ét smæk: styrker os selv/svækker en modstander)!
Vi fans har haft ham i kikkerten denne sommer - dejligt at få én af vore egne hjem igen. Med garanti supertændt!
Fedt at vi allerede møder EfB fredag. Spændende om han optræder for EfB (med et hav af brændte chancer til følge),
eller om han får lov at starte for os!?
I hvert fald en god chance for, at EfB ikke smider ham på holdkortet. Som sagt spændende (VB, EfB, ude?) ....

Esbjerg har i denne sæsons 4 kampe scoret 6 mål, de 2 signeret From! Et fromt ønske herfra - fortsæt gerne!
Og mon ikke det sker, når han kommer på et bedre/mere offensivt hold!?

Ret sikker på, han er tiltænkt rollen som 9'er/kantspiller. Jeg er fortrøstningsfuld.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 4 Guest(s)