16-03-2026, 09:25 AM
(15-03-2026, 10:18 PM)VB-stralis Wrote: Meget enig, OAOA. Sønderskov har virkelig ikke vist meget på VBs A-hold.
Den sidste kamp i forrige sæson vs. SjE fik han 15 min. på holdet. Der gik opløsning i forsvaret - og vist 3 mål raslede ind!
I mine øjne har han lang vej. - Til gengæld forstod jeg ikke, man lod Lykkebak smutte.
Jeg er slet ikke enig med jer i jeres vurdering af Sønderskov. Da Provstgaard forlod os, var alle af den overbevisning, at Sønderskov var afløseren på sigt. Han var et åbenlyst talent, blev der sagt - kunne sagtens nå Olivers niveau. Men da nuværende sæson skulle i gang valgte klubben i stedet at lave aftaler med andre, så han blev overflødig. (Hvem tænker i disse dage ikke tilbage på perioden sidst i 00´erne med masser af "flotte" signinger, som endte med at sende os tilbage i 1. division?) Han har min optik ikke fået særlig lang snor. Minimal med spilletid. Det er VB i en nøddeskal - ingen tålmodighed med egne talenter, når de kommer på senior niveau. Lykkebak og Koch er også forsvundet. Alle tre ville have været guld værd i den kommende sæson i 1. division. Sønderskov ville have været guld værd allerede i aften....! Fatter simpelthen ikke, at en klub som VB ikke kunne gøre det attraktivt for tre Vejle drenge at fortsætte i klubben! Det kan gå hen og blive ganske grimt på plastikbanen i Søhøjlandet i aften uden Velkov.