15-03-2026, 09:50 PM
(15-03-2026, 08:30 PM)Tobias Jacobsen Wrote:(15-03-2026, 07:58 PM)OAOA Wrote:(15-03-2026, 07:15 PM)Tobias Jacobsen Wrote: Han får da lidt spilletid i toppen af Nordic Bet Ligaen fortiden, så han må da have niveauet - siden de giver ham minutter.
Har fået 3, 6 og 9 minutter..
Vi gav ham 90, 24, 10 og 21 minutter i superligaen i efteråret. Det betyder ikke, at han havde niveauet til superliga.. desværre..
Det har jeg heller ikke påstået, men et eller andet potentiale må han i givetvis have. Man beholdt ham længe i seniortruppen, men det blev aldrig til det store. Måske har han ikke haft den rigtige mentor at kunne se op til som fx Provstgaard havde i Raul. AS blev i februar 2025 udtaget til U-19-landsholdets træningssamling, så et eller andet potentiale må andre end VB's og EFB's folk kunne se i ham. Han har immervæk heller ikke fået mange chancer for VB til at vænne sig til tempoet og niveauet i Superligaen med de få minutter, efter min mening. Jeg "frygter" at han kommer til at gøre det godt i EFB og på sigt bliver endnu en case hvor vi slipper en ung spiller, som vi ikke formår at udvikle nok på - som så udvikler sig endnu mere andre steder som fx Leonel Montano, Tobias Sommer, Adam Jakobsen m.fl.
Selvfølgelig har han potentiale og jeg håber da virkelig, at han blomstrer i EfB og får et stort skifte på et tidspunkt. Men at han kunne have været vores redningsmand i foråret i fravær af velkov og Lasse Nielsen, som nogle påstår, at han kunne have været. Den køber jeg ikke.