04-03-2026, 11:08 AM
(03-03-2026, 01:06 AM)VB-Københavner Wrote:(02-03-2026, 09:32 AM)VB-stralis Wrote: Meget enig, både Kurt og Victor: Hvad står vi med, hvis det udænkelige (unævnelige) skulle ske: Nedrykning?Kan kun tilslutte mig mine bekymringer for at deltage i dette fremtidige projekt- med al sandsynlighed påbegyndt i 1.division efterferien. Vi har jo ikke nogen lovende talentmasse at satse på.
Uha det ser broget ud. I denne sæson har Hemmersam ikke bestået - håber, han har en vandtæt plan for næste!
Duelund har et par rammende kommentarer:
- "Det er ikke godt nok, at de løber lige igennem og laver et mål, der ligner lidt den første scoring!"
Hér er Vekic vist ikke helt uskyldig - han slår begge gange bolden ud i feltet. Burde kunne pareres bedre (holdes).
- "Vi er begyndt at spille mere direkte som hold, og det klæder os. Når vi så samtidig tager hårdere fat i duellerne,
bliver vi sværere at spille imod, og det viser vi i dag. Vi bringer mere inde på banen, og det skal vi fortsætte med.
Vi trykker på med alt i den hektiske slutfase, men vi mangler lige lidt af det holdt, som også afgør fodboldkampe."
- "Nu skal vi lige synke den her oplevelse - det tager et døgns tid. Det er sundt at være skuffet efter en præstation,
hvor man giver alt. Bagefter skal vi tilbage på træningsbanen, og så venter en række kampe, som vi skal angribe.
Vi viser mod AGF, at vi kan tage teten, og det bliver også nødvendigt fra nu af."
FEJLEN DETTE ÅR LIGGER FØRST & FREMMEST I GENANSÆTTELSEN AF PRELEC! - DETTE BLEV - IKKE OVERRASKENDE - EN KATASTROFE!
Og jeg ved ikke rigtig hvad der var værst: Prelec eller at man anlagde en strategi, der gik ud på at hente en stribe spillere, der ikke var lykkedes, der hvor de var, og så bad i kirken om, at de ville lykkes i VB!!
Jeg er også bekymret mht. udsigten til 1. division. Hvorfor hulen skulle vi sende Koch, Lykkebak og Sønderskov til andre pt. lavere liggende klubber? De ville have været guld værd i den kommende 1. division. Vi bliver prygelknappe i næste sæson. Vi kan sætte vores lid til, at Hetemi, Van Bruggen, Lauritsen, Faghir, Juin og alle de andre skadede (på nær luksusspillere som Hjulsager og Duelund, Enggaard) fortsætter i klubben. Men jeg fornemmer, at Horsens og Kolding allerede er begyndt at slikke sig om munden med udsigten til at æde rødt kød fra Nørreskoven...