Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noget er helt galt - foråret 2026!
Ifølge supercomputeren BETSiE har vi nu 95,4% sandsynlighed for at rykke ned. Dvs. kun 4,6% chance for at vi IKKE rykker ned. Det er godt nok trist læsning, men der er immervæk 9 point op til Randers, da Fredericia spiller bedre end dem og muligvis vil overtage deres 9. plads inden for de næste par runder. 
Vi ligger som vi har redt og det ser ret sort ud. Passiviteten i investeringer i truppen kunne godt få mig til at tro, at klubben har accepteret det faktum. Ja transfervinduet er lukket, men vi har immervæk 10 spillere ude og en defensiv der er hullet som en si. Vi har fået en ny anfører der er skadet og som ikke spiller godt, når han ikke er skadet og alternativet Latsabidze kan angiveligt ikke komme på holdet. Vi har brug for et par nye spillere på fri transfer som kan hjælpe os indtil sommervinduet, hvor vi igen mister mange spillere, da vi jo følger "en ny langsigtet strategi", selvom den er svær at få øje på. Jeg kan i hvert fald ikke se hvad den nye strategi fra ledelsen går på udover at den kører os i sænk. Vi har investeret meget i unge spillere, der åbenbart ikke er gode nok eller har et godt nok potentiale på trods af mange skader. Det må være et hak i tuden på vores træner- og scoutingafdeling (Haahr, Sønderskov, Lykkebak, Koch, Tomaselli, Elvius m.fl)
Jeg mener, at klubben i høj grad bør kigge indad, hvis den nogensinde vil tilbage til toppen af dansk fodbold. Der skal helt andre boller på suppen, hvis vi skal følge med og følge vores slogan "Topfodbold i regionen", der stod i toppen hjemmesiden for et par år siden og som stadigvæk er en del af hyperlinket til www.vejle-boldklub.dk, hvis man googler klubben.
Lillebror Fredericia spiller bedre end os og får meget ud af lidt, hvilket jeg synes er pinligt for VB. Især også da vores akademihold spiller på øverste niveau. 
Jeg sætter min lid til de 4,6% chance, men den set meget sort ud.
I det mindste er det kun Enggård, som jeg synes bliver et tab af de 9 spillere, hvis kontrakter udløber om 4 måneder - d. 30/6. 
VIVA VEJLE!

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig...erligaen-2
https://www.transfermarkt.com/vejle-bold...verein/443
Reply

Messages In This Thread
RE: Noet er helt galt - foråret 2026! - by OAOA - 13-02-2026, 03:36 PM
RE: Noet er helt galt - foråret 2026! - by VB84 - 13-02-2026, 04:53 PM
RE: Noet er helt galt - foråret 2026! - by Kurt - 14-02-2026, 04:55 PM
RE: Noget er helt galt - foråret 2026! - by Kurt - 17-02-2026, 11:04 AM
RE: Noget er helt galt - foråret 2026! - by Tobias Jacobsen - 01-03-2026, 10:54 AM
RE: Noget er helt galt - foråret 2026! - by OAOA - 12-04-2026, 04:34 PM
RE: Noget er helt galt - foråret 2026! - by Mads - 12-04-2026, 10:19 PM

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)