(28-02-2026, 09:57 PM)VB-stralis Wrote: Faghir kom senest hjem i kageform. Var end ikke i nærheden af superligaform. Scorede i 2025 NUL mål. Derfor!
I februar så det så ud til, at han - endelig - var kommet i gang, og jeg frydede mig. Det holdt i 1,5 kamp!
Mortensen og Beck er da reelle 9'ere. Om Arnstad og Yakob er, skal jeg lade være usagt. Men de opfører sig i det mindste sådan.
Aner ikke, om nogen af vores kan fungere som sådan. At fremhæve AK (NUL mål) er da nærmest useriøst.
Men du synes måske, vi er fint besat i front!? At vi mht. indkøb har vist rettididig omhu!?
Er det Per Beck Andersen fra AGF's seneste storhedstid du henviser til? Måske var han 9'er? Det er før min tid. Sønnen var i hvert fald rendyrket boksangriber.
Tobias Bech? Nej, det er han simpelt hen ikke... Tobias Bech er en direkte klon af Christian Gammegaard. Måske er AGF-Bech et my hurtigere.
Arnstad og Yakob hverken er boksangribere eller opfører sig sådan.
En 9'er har som sådan ikke noget med scoringer at gøre. Det har noget med placering på banen at gøre.
Hvad er det for en type du efterlyser til VB's hold, som spilleren der skal være fremme på banen? Spilleren med 39 mål i 88 kampe var jo tilsyneladende ikke løsningen. Den mest rendyrede boksangriber i nyere tid. Ham kritiserede du fra debut til afskedskamp. Hverken mere eller mindre.
VB har scoret fem mål i tre forårskampe. Det er 1,6 mål pr. kamp. Det er langt mere end du forventede, da du vendte angrebssituationen før forårsstarten.