20-02-2026, 11:50 PM
Spændende hvilken impact dette får på holdet. Et par slag i mavesækken med nederlaget til Fredericia og Randers og nede 0-3 mod ti mand fra FCN. Så alligevel komme tilbage og få 3-3. Ja, vi har jo set de foregående år hvordan et godt resultat kan kickstarte holdet. Der er helt sikkert noget selvtillid nu at bygge videre på frem mod AGF kampen. AGF er gode lige nu, men det er også et hold vi på det seneste har haft et godt tag på hjemme. Og med sejre over FCK og Brøndby på hjemmebane har vi vist at vi kan tage nogen af de store hold.
I dagens kamp - selvfølgelig ros til Duelund men jeg synes også Camara har vist han er vokset. Er han færdigudviklet og perfekt? Nej, men han har både noget fart og teknik som vi kan få glæde af når der bliver lidt mere plus på temperaturerne.
Men jeg må også give ret i at det røde kort gik vores vej. Jeg synes kun den var til gult. Men ok, FCN kom jo alligevel på 3-0 så jeg ved heller ikke hvor stor indflydelse det fik alligevel. Man kan vel stadig med rimelighed mene, man skulle kunne forsvare en tremålsførding hjem med en mand i undertal.
I dagens kamp - selvfølgelig ros til Duelund men jeg synes også Camara har vist han er vokset. Er han færdigudviklet og perfekt? Nej, men han har både noget fart og teknik som vi kan få glæde af når der bliver lidt mere plus på temperaturerne.
Men jeg må også give ret i at det røde kort gik vores vej. Jeg synes kun den var til gult. Men ok, FCN kom jo alligevel på 3-0 så jeg ved heller ikke hvor stor indflydelse det fik alligevel. Man kan vel stadig med rimelighed mene, man skulle kunne forsvare en tremålsførding hjem med en mand i undertal.