09-02-2026, 12:36 PM
(09-02-2026, 06:52 AM)VB-stralis Wrote: I det mindste startede sæsonen da nogenlunde perfekt for os. SIF fik som forventet (og fortjent) sit nederlag.
RFC klarede ganske vist uafgjort i Brøndby men mod et ret tandløst BIF mandskab. Selv ret tandløse.
Nu skal vi 'bare' med sejr i aften hjemme over rækkens svageste hold gøre arbejdet færdigt. Så er vi i gang.
I næste runde kan det se helt fantastisk ud, når SIF taber i Haderslev, FCF taber til AGF, og vi nakker RFC!
Så står RFC med 20 points, VB med 19, SIF med 19 og FCF med 14!
På ingen måde usandsynligt. Eneste 'men' er, at VB har forsømt at hente en målscorer! Tobias Back?
Ja det må man sige, på trods af at optakten også har været svingede i resultater mod diverse modstandere.
Det tegner godt for os umiddelbart, at både Randers og Silkeborg virker tandløse, ja.
Ja vi må og skal have de 3 point i aften, og man kan argumentere for, at det er en 6-points kamp.
Jeg håber virkeligt det samme og det ser overvejende sandsynligt ud. AGF burde klart slå FCF, men SJE-SIF kunne nok godt gå hen og blive uafgjort, selvom jeg selvf. håber at SJE tager de 3 point.
Jeg tænker jeg vil udelade at kommentere på her i denne tråd, hvem jeg håber på, skal score vores mål.