08-02-2026, 08:21 PM
(08-02-2026, 07:07 PM)colazero Wrote:Jeg synes du glemmer Tobias Bach. Jeg synes faktisk at han pga. sin fart og fight er en af vore allerfarligste spillere. Ham har jeg stor tiltro til.(08-02-2026, 12:24 PM)SteenBiilmann Wrote: Jeg kan forstå at kickoff var en sløj affære. Vi må håbe at morgendagens kamp bliver mere opløftende.
Ikke at der skal gå Kickoff snak i den i denne tråd men jeg synes nu det var en meget hyggelig aften i Musikteatret. En fin måde at starte året på. Claus Elsgaard var en god vært og personligt klikker jeg bedre med ham end Jesper Maigaard. Så ros til klubben for dette initiativ som er ved at være en god tradition.
Med hensyn til Fredericia kampen, så er den en gylden mulighed for igen at tjekke ind i SL med SIFs nederlag. Kan afstanden reduceres til tre point kan ingen tale om at vi er sat af feltet. Men vi skal møde et hold som har vundet i Brøndby, i Silkeborg (trods alt stadig et svært sted bare at vinde) og fået point i Herning hvor de kunne have vundet. Så jeg forventer på ingen måde en nem kamp. Det vil også være toparrogant når det nu er os som er sidst i tabellen.
Jeg tror vi generelt vil se de højtprofilerede spillere begynde at fungere godt sammen nu hvor de har været her i et halvt år. Jeg har dog stadig nogen bekymringer med angrebet. Vi har ingen German Onugkha som kan sccore i 8 kampe i træk. Jeg bliver selvfølgelig positivt overrasket hvis Wahid eller Jelle pludselig får hul på bylden. Mindre kan også gøre det end en Onugkha præstation, men så er vi afhængig af at også for eksempel Gammelgaard og Duelund kontinuerligt får scoret nogen mål.