12-01-2026, 01:53 PM
(12-01-2026, 12:21 PM)Vindueknækkeren Wrote:Hvis det bare var det du mente, så fred være med det. Men det kunne jo også være du skulle se lidt indad i forhold til din kommunikation, som kan være meget konfrontatorisk. Nogle gange handler det ikke kun om at man er uenige med hinanden, men også om måden tingene siges på. Jeg opfattede i hvert fald dit indlæg vedr. Fredericia, som ret aggressivt og konfliktoptrappende, derfor reagerede jeg. Jeg synes jo det er fedt at være fan af en klub, hvor fansene faktisk generelt opfører sig ordentligt og jeg har ikke selv det store behov for at "svare" igen på en så tåbelig aktion, som de såkaldte Fredericia-fans udførte. Det er simpelthen på så lavt et niveau, at de ikke fortjener andet svar end at vi selvfølgelig klart tager afstand fra det.(12-01-2026, 11:39 AM)Victor Wrote: Nu gør moderator det heller ikke bedre ved at skrive: "Fredericia hærværk på Vejle Stadion". Skal vi absolut tvære i det?
Var det ikke nok fortsat at kalde det: "Hærværk"?
Til Vinduesknækkeren: Skriv klart, om du mener, at der skal begås hærværk mod Fredericia på den ene eller anden måde, eller om du kun mener, de skal drilles med f.eks. slagsange og bannere e.l. Hvis det første er tilfældet, mener jeg, du skal udelukkes fra forum.
Jeg mener at vi skal tage hævn med nogle slagsange eller bannere. Men syntes at folk har en tendens til at blive lidt hykleriske herinde så snart man er uenig eller siget noget andet end hvad de mener. Mods der giver en - reputation fordi man er uenig er det mest barnlige haha. Jeg får sikkert mere minus reputation for at sige det her