04-09-2026, 09:34 PM
(This post was last modified: 04-09-2026, 09:36 PM by Tobias Jacobsen.)
(04-09-2026, 08:59 PM)Victor Wrote: Fantastisk 1. halvleg, med et hav af målchancer. Vi var hele tiden en smule foran i tanker og handling mod et ikke ringe Vendsyssel-hold. De fik bare ikke et ben til jorden i dagens kamp.
2. halvleg en smule mere på det jævne, men igen med utallige målchancer. Vendsyssels mål kosmetik.
Tobias Bach...Hvad skal man sige?
Kasper: Igen god i målet. Tager han pladsen fra Nicolai?
Gunnar: En no bullshit-spiller, der spillede sikkert nede bagved. Havde kun en fejlaflevering. Sikker debut!
P: Pissegod, den korte tid han var på banen. Viste hurtigt, at han er de 5,6 mio. værd: Havde en suveræn lusket stikning til Bismark, som denne skammeligt misbrugte. Absolut klassespiller!
Lucas Lund: Kom ikke til så meget, men løb og løb efter alt.
Karlsson: Virker næsten allerede indspillet.
Det tog kun tyve min, at knække nordjyderne, så var den kamp forbi. Så let går det nok ikke fremover, men spillerne gjorde det godt i dag!
Hvor er jeg bare træt af, at vi har den klausul i P's kontrakt. Han virker rigtigt god, så det er virkeligt øv, at Brøndby "bare" kan købe ham tilbage, hvis betingelserne er opfyldt og han selv er med på det. Han elsker jo Brøndby af hele sit hjerte, så det er svært at se, hvorfor han ikke ville skulle skifte tilbage, hvis han fik muligheden.
Jeg glæder mig til den dag vi kommer af med Wahid Faghir. Har mistet troen på ham for flere år siden, da jeg fulgte ham og hans præstationer på Stuttgarts 2. hold. Det er ikke holdbart at have ham ansat, når han ikke har fysik til at spille professionel fodbold.