28-08-2026, 11:37 AM
(This post was last modified: 28-08-2026, 02:48 PM by VB-stralis.)
Igen - vi spillede en forrygende flot fodboldkamp i aftes. Herligt at se VB sprudle på dén måde!
Godt styr på forsvaret (hvem skulle tro, at dét hold havde lukket 10 mål ind i 1. div?).
Godt styr på midtbanen (på trods af udskiftninger undervejs). Godt bid i angrebet!
Alle spillede godt, så næsten urimeligt at fremhæve nogen frem for andre, men alligevel:
Kasper Kristensen, glædeligt at han stod så sikkert, vist fejlfrit ...
Max Jensen, som jeg har været lidt skeptisk omkring, overraskede mig positivt. En redning, gode erobringer/afleveringer ...
Valdemar Lund, viste vel noget af det bedste, han har leveret i VB blusen ...
Gustav Marcussen, spillede en fantastisk kamp, og lavede en klasse-kasse, whaaarv - vildt ...
Johann Karlsson, gjorde et fint indhop ...
Camara, Bismarck, Duelund, og og og - man kan jo blive ved!
Siger ikke, at der ligger 3 stensikre points og venter på os på Riisvangen men - spiller vi som i aftes gør der!
Godt styr på forsvaret (hvem skulle tro, at dét hold havde lukket 10 mål ind i 1. div?).
Godt styr på midtbanen (på trods af udskiftninger undervejs). Godt bid i angrebet!
Alle spillede godt, så næsten urimeligt at fremhæve nogen frem for andre, men alligevel:
Kasper Kristensen, glædeligt at han stod så sikkert, vist fejlfrit ...
Max Jensen, som jeg har været lidt skeptisk omkring, overraskede mig positivt. En redning, gode erobringer/afleveringer ...
Valdemar Lund, viste vel noget af det bedste, han har leveret i VB blusen ...
Gustav Marcussen, spillede en fantastisk kamp, og lavede en klasse-kasse, whaaarv - vildt ...
Johann Karlsson, gjorde et fint indhop ...
Camara, Bismarck, Duelund, og og og - man kan jo blive ved!
Siger ikke, at der ligger 3 stensikre points og venter på os på Riisvangen men - spiller vi som i aftes gør der!