15-08-2026, 12:28 PM
(This post was last modified: 15-08-2026, 12:34 PM by VB-Koebenhavner.)
(15-08-2026, 12:00 AM)McLovin Wrote: Det er præcis pointen. For hvis det er den samme hylde som vi skulle hente fra, så ville der nok også stå flere spillere klar i træningstøj med VB logo på.Ja det kan du tro jeg lyttede til -og det er præcis det der gør mig nervøs.
Hvis du lyttede til hvad der faktisk blev sagt i det interview, ville du høre at der skulle hentes nogle der ville løfte kvaliteten og ikke styrke bredden
For vi har hørt den sang mange gange før , og resultatet har været, at der i et år intet er skaffet ind til angriberpositionerne. Det har medført, at vi har været og fortsat er meget smalt funderet på de pladser, og det var efter min opfattelse en meget væsentlig årsag til vores nedrykning.
Hvis du kunne garantere mig at Faghir, Bach og Due ville være skadesfri frem til næste sommer, jamen så er jeg da enig i, at vi kun skulle anskaffe os nogen, der var bedre end det vi har.
Men kig dog for pokker på skadeshistorikken for de spillere sidste sæson. Hvis den gentager sig kan vi intet gøre efter at vinduet er lukket. Så jo på de pladser har vi i den grad brug for nogen til bredden , så vi ikke pludselig står uden angribere i en række af kampene.
Skulle det ende med at vi fik fat i en eller flere offensive spillere, der var endnu bedre end dem vi har-jamen så er det da fantastisk. Men hvis det ikke kan lade sig gøre, skal det bare ikke være en undskyldning for, at vi endnu engang ikke udviser rettidig omhu!