10-08-2026, 07:41 PM
(10-08-2026, 08:40 AM)colazero Wrote: Mon det er VB som har fået afvist et bud på Roald Mitchell, angriber fra Trinidad og Tobago som spiller i New York Red Bull? Læste i går at en dansk klub har fået et bud afvist på ham, men der stod ikke hvem og hvilken række klubben er i.
Spilleren er ikke på New Yorks førstehold. Han er 23 år og buddet var en lejeaftale med mulighed for køb. Som jeg kan læse det så er det en spiller hvis store problem er skader. Altså, derfor han har svært ved at bide sig fast på deres førstehold. Nogen fans skriver lidt om det her https://www.soccerpubs.com/boards/index....opic=52362
Jeg ved ikke om Hemmersams netværk rækker til New York, men vi ved da at lejeaftaler er man glade for i VB. Ligesom spillere med en vis skadeshistorik :-). Jeg ved heller ikke om det er sådan et sted et Superligahold ville kigge? Horsens har jo amerikanske forbindelser, men også midler til at hvis de ville have ham, så betalte de nok bare.
Nå, det er jo også lidt ligegyldigt når buddet nu blev afvist fra deres side :-)
Det er Viborg