04-08-2026, 09:27 PM
(This post was last modified: 04-08-2026, 09:50 PM by VB-Koebenhavner.)
(04-08-2026, 07:24 PM)McLovin Wrote: Det er en helt fair kritik. Den tager jeg til mig.
Omend jeg har brug for at få noget på det rene. Jeg faldt først ned på deres niveau og kaldte folk negative, som et modsvar på at jeg blev kaldt naiv i en, hvad jeg tolkede som, værende nedladende vending. Sort/hvid-tingen var ikke mig der introducerede. Det var noget jeg forsvarede mig imod.
Jeg hylder ikke ledelsen for de 2-3 signings der er sket indtil nu. Jeg hylder dem for at tænke langsigtet og den retning de har sat. Det har jeg håbet på i mange år.
Jeg kan jo kun tale for mig selv-jeg har ikke skrevet at nogen var naive. Jeg protesterer mod decideret faktuelt forkerte påstande-men bortset fra det er jo ikke nogen herinde, der vil VB andet end det absolut bedste og den størst mulige succes
Vi er så nogen gange uenige om vejen derhen-men det er jo derfor man har en debat

Jeg er ikke helt enig med dig i, at der er en sikker retning. Den har efter min opfattelse været skiftet nogen gange, siden de nye ejere tog over. Er helt sikker på, at det med masseudskiftningerne i truppen sidste år, var med en ambition om en helt anden præstation og placering end tilfældet blev. Da det så kiksede ville man ikke tage konskevensen og rette på på tingene i vinterpausen men lod klubben ryge i frit fald ud af Superligaen.
Det er historie nu- sket er sket- men for mit vedkommende har ledelsen af VB en del at bevise for at genskabe min tillid til, at de nok skal få klubben tilbage som en stabil del af Superligaen