04-08-2026, 08:09 AM
(03-08-2026, 07:03 PM)Vindueknækkeren Wrote:(03-08-2026, 03:05 PM)xhofa Wrote:(03-08-2026, 01:28 PM)VB-Koebenhavner Wrote: Vi ER bare utrolig sårbare nu i både forsvar og angreb
Hvor jeg savner det gamle VB, der bare kontakter AB og forhører sig : Ok hvad skal I have for Milan Rasmussen.-Og bang-pengene på bordet. Som man gjorde i sin tid med Fremad Amagers topscorer Henrik Toft - og rykkede op.
Nu skulle det ikke undre mig, hvis det blev stenrige Fredericia , der også mangler til angrebet, der i stedet gør dette.
Og VB står beskedent tilbage og ser hvad der måtte være tilovers 2/9 og så henter vi en angriber fra Påskeøerne, som vi naturligvis har snuppet for næsen af samtlige topklubber i Europa
Har på fornemmelsen at AB ikke bare lige sådan er til at handle med. Tror de mener det temmelig seriøst Five Castles Football Group i ryggen.
Men mon ikke VB har en føler eller to ude.
Tror de fleste klubber i DK ved hvem han er, og holder øje.
Hvad er dit belæg for det?
Belæg for at AB ikke er til at handle med? Eller belæg for de ved hvem han er?
For det første kom Five Castles Football Group ind i AB med store ambitioner, med Superliga på sigt. Det rimer ikke på at sælge ens største profil til en 1. divisionsklub.
Hvis dit spørgsmål går på, at de fleste danske klubber ved hvem han er, så blev han på kun en halvsæson kåret til årets spiller i 2. division, det er noget folk lægger mærke til.
Når det har sagt, så har jeg ikke noget at bygge dette på, udover ganske almindelig sund fornuft.