25-11-2025, 08:27 PM
(25-11-2025, 12:22 AM)VB-stralis Wrote: Skrev for 3 timer siden, som følger:
" - Ser netop kampen RFC vs OB. To af de ringeste hold i rækken - efter FCF og os forstås. Skulle gerne ende uafgjort, hvilket det også ligner.
Især OB virker ringe. Og de er immervæk 'blot' 12 points foran os."
Kampen endte 0-0. Begge hold forblev 'inden for' rækkevidde (med lidt (meget) god vilje)!
OB så ringe, at jeg denne gang forventer (forlanger) en VB sejr. Sker dette ikke, kan vi godt kigge i vejviseren efter Vejen til Overlevelsen.
Survival of the Fittest, som salig Charles Darwin skrev.
Håber virkelig, VB spillerne kigger i tabellen inden kampen. At Bisgaard og Kielstrup også gør det, og prøver at forklare spillerne,
hvad en sejr betyder. At man henter 3 points, at sætter man en lille stime på tre sejre samme, bliver man sørme tophold (jvf. Viborg).
Håber VB-spillerne fatter, at de og klubben spiller for 'livet'! Ryger vi ned, ryger vi ned i glemselen, hvor de små hold residerer.
Hvor de små stadions er. Hvor de små penge er. Hvor glemselen residerer .....
Ikke alene ryger VB ned. - Spillerne ryger med. Velbekomme!
Det er desværre et kriterium, når man holder med Vejle, at de rykker ned i ny og næ. Jeg ville da også selv ønske, at det var anderledes, men det er nu engang sådan, at det er.
Vi er et top 16-hold, og da konkurrencen er benhård i dansk fodbold med kun 12 hold i Superligaen, tror jeg, at det er urealistisk, at vi ikke i en eller anden grad bliver et elevatorhold i fremtiden - uanset hvad de nye ejere så siger.
Personligt har jeg det fint nok med det, men hvis det er en kilde til kæmpe irritation, så er det måske bedre at holde med et andet hold