02-08-2026, 07:29 PM
(02-08-2026, 06:33 PM)McLovin Wrote: Jeg ved ikke om den er til mig. (I går stod det som om det var til Stralis)
Men hvis det er. Jeg tager intet personligt. Det må du gerne uddybe.
Ang at forholde sig til Duins skade. Igen. Er det til mig? Hvad mener du? Skal jeg tage ansvar for den? Jeg ved ikke mere end jer andre.
Igen igen. Hvis det er henvendt til mig. Det er sjovt at du siger at der ingen grund er til at se tingene sort/hvid. Det er jo netop det jeg taler ind i.
Jeg er da om nogen herinde ambassadør for en lidt nuanceret tilgang. Jeg siger jo netop at ja, der er brug for forstærkninger. Men samtidig og måske endda først, at det jo faktisk går ret godt.
Jeg er da ikke totalt blåøjet, selvom der er nogle herinde der kalder mig det. Men måske i deres verden. Men netop det citat du har med, viser at jeg først og sidst er enig i behovet for forstærkninger.
Men har nu stadig lidt en mistanke om at det ikke er henvendt til mig, selvom du nu har lavet det om, så det er mig du refererer til. I går var det Stralis.
Det var et fejl-qoute i går (beklager Stralis), mit indlæg var 100% rettet mod dig, McLovin.
Debatten gik på de fraværende spillere og var en fortsættelse af vores debat den anden dag, her forholdte du dig til LN og Gustav, som var fraværende, men ikke til Duin der er skadet for hvad der føles som 120’ende gang, sammen med Wahid er vi virkeligt sårbare på den position.
I flere af dine indlæg skriver du at mange er for negative, her synes jeg du er for nærtagende, måske på klubbens vegne i stedet for at forholde dig til de forholdsvist mange kritikpunkter, som overvejende bliver serveret på en god og konstruktiv måde.
Værst af alt er det i mine øjne på CB positionen hvor vi potentielt set kun har Velkov tilbage på tirsdag, her burde vi for længst have hentet en ny mand, da klubben vidste at de ikke ville indløse klausulen på Valdemar Lund.