28-07-2026, 08:17 PM
(28-07-2026, 07:29 PM)pegro Wrote:(28-07-2026, 05:52 PM)VB-stralis Wrote:(28-07-2026, 03:38 PM)Victor Wrote: Tak for info!
Det betyder, at han simpelthen er sat af holdet...Jeg ved ikke, om grunden er, at Lundrim har taget hans plads. Alligevel mener jeg, at han er et aktiv. Forstår ikke, hvorfor han er sat af. Doven til træning?
Han trænede fint med. No Problem. Mit bud er, at han bruges på den forkerte plads.
Men utroligt, hvis vi ikke kan bruge ham.Tænk på, hvilken kapacitet han var (er), da vi hentede ham.
Det samme med Bismarck. Jeg synes efterhånden, eksemplerne er mange på spillere, der er dalet i niveau hos os!
Hvilken plads synes du at AH skal spille og hvem synes du at han er bedre end? Jeg tror grunden til at han ikke er i truppen er, at han - af forskellige årsager - ikke har trænet kontinuerligt.
Som jeg ser det er der kun plads til den ene af AH, Hetemi og Duelund på en tre mands midtbane, grunden er at de tre alle er forholdsvis langsomme og dårlige duelspillere, med begrænset hovedspil. Vi har derfor tre spillere hvor vi i mine øjne kun kan bruge en af gangen, i fredags brugte vi to, men her havde vi til tider svært ved at styre midtbanen mod en oprykker, vi var sårbare over for omstillinger og vi kunne kun spille bolden ud bag fra da vi typisk tabte duellerne om de høje bolde. Et lille håb kunne være at Bismark kunne være 8’eren som kunne få kabalen til at gå op, men jeg tror CN synes han er for udisciplineret. I den første kamp i foråret prøvede vi med “GG” på midten, da han både har farten og staturen, forsøget blev dog afbrudt da vi havde indkasseret flere mål i første halvleg. Jeg tror CN har en ny 8’er meget højt på sin ønskeliste, for at få lov til det skal der nok en anden spiller ud og her kunne jeg forestille mig at AH er mest oplagt, hvis han alligevel ikke brænder for 1. Division (denne del er dog udelukkende gisninger).
Jeg tror sagtens AH kan passe ind, men det vil i så fald være på bekostning af en af de to andre. Kan vi ikke beholde ham så håber jeg virkeligt ikke han skal til en anden 1. Divisionklub.
Vi har, i mine øjne, i flere sæsoner kæmpet med balancen på holdet, noget skyldes at vi har manglet en god 8’er, noget andet skyldes at vi i lang tid har skulle stå med en lav bagkæde pga. en langsom Albentosa, eller LN det seneste år.
Ønskeliste:
CB med fart og overblik, måske Rasmus Lauridsen (Frederik Rieper hvis vi havde pengene)
Venstre back (med mindre Bach kan omskoles?)
8’er duelstærk og god omstillingsspiller (ultra vigtig)
9’er, enten Duin eller Faghir skal væk, vedkommende skal kunne true dybt, måske Milan Rasmussen?