27-07-2026, 06:13 PM
(27-07-2026, 06:05 PM)VB-stralis Wrote: Der er jo ikke nogen reserveholdsturnering. Om det var med reserverne, eller U19 eller en blanding véd jeg ikke.
Var ikke deroppe, gengav blot hvad jeg havde hørt. Konklusionen var: Hjulsager var ikke udtaget til A-holdet/bænken,
og var ikke skadet, eftersom han spillede med de næstbedste. En del U19 spillere er jo også i A-truppen.
De overlapper. Det troede jeg var almen viden. Jeg ved heller ikke, om der var 40, 50, 60 eller 70% U-spillere.
Det kan man selv undersøge og regne på. (Utroligt så populært ordet 'lyve' er blevet i dette forum. Hmmm ....)
Nu kommer du jo ind på ting jeg ikke er uenig med dig. Jeg er godt klar over U19 og førsteholdet overlapper på nogle punkter. Det har jeg aldrig modsagt.
Det står her at det var en reserveholdskamp.
https://vejle-boldklub.dk/vb-s-reserver-...-hsv-hold/
Ordet lyve kom ud fra jeg havde rettet din påstand en gang om at det var en U19 kamp, men du fortsat bruge dit argument, om at det var en U19 kamp, efter du var blevet gjort opmærksom på det ikke var det. Nu når du selv skriver man kan undersøge, så er det passende også at undersøge om sine egne påstande egentlig passer, især når det er så relativt nemt at finde ud af