Selvfølgelig kunne det være rart med en Onugkha-type som er garant for de der 15 mål på en sæson. Det tror jeg ikke vi skal forvente fra hverken Duin eller Faghir. Måske hvis vi kunne være sikre på at de ville spille hver gang, men begge har en skadeshistorik som får mig til at tvivle på dét vil ske. Nærmest tværtimod. Jeg venter blot på at meldingen fra træningerne igen er at Duin var ikke med eller Faghir trænede blot i fitness i dag. Så jeg synes også der skal hentes til angrebet. Men to mål i går og scoringer i alle træningskampe viser trods alt at vi kan lave mål. Hvis Hetemi nu endelig har fået hul på bylden (på tide må man sige efter alle de kampe) så har vi en god trussel fra kanten af feltet. Hvor mange forsøg har han ikke haft i sin karriere fra den distance?
Jeg er mere nervøs for det defensive hvor AB, som altså ikke var noget skræmmende godt hold, fik lov at spadsere sig igennem. Havde det været en SL kamp var vi blevet straffet hårdere.
Jeg bifalder egentlig at VB ikke bare blindt henter spillere ind i bundter som vi har set så mange gange. Jeg tror stadig der kommer et par stykker til og det er også nødvendigt. Men jeg er allermest nervøs for om det er den rigtige der står på sidelinien. Er der ét punkt hvor vi er blevet bedre med Nørgaard?
Jeg er mere nervøs for det defensive hvor AB, som altså ikke var noget skræmmende godt hold, fik lov at spadsere sig igennem. Havde det været en SL kamp var vi blevet straffet hårdere.
Jeg bifalder egentlig at VB ikke bare blindt henter spillere ind i bundter som vi har set så mange gange. Jeg tror stadig der kommer et par stykker til og det er også nødvendigt. Men jeg er allermest nervøs for om det er den rigtige der står på sidelinien. Er der ét punkt hvor vi er blevet bedre med Nørgaard?